Permalänk

Köpes: Wii U

Hallå, gott folk!

Switch-konferensen gjorde mig Nintendo-sugen, så nu är jag på jakt efter ett Wii U (gjorde ett försök förra året också, men gick bet).

Jag är bara ute efter basenheten + gamepad, då övriga kontroller ordnats. Föredrar väl Basic-enheten om det innebär att jag kommer undan något billigare.

Föredrar att göra affären i Malmöregionen.

Priset går att diskutera!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Min farsa har ett till salu men det ingår ganska mycket spel till så han vill ha närmare 2000 kr.
Pro varianten är det och 8 spel.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Jag har ett Pro som knappt är använt, endast Mario Maker följer med, kan tänka mig 1200 SEK och är nere i Malmö i princip varje dag.

Hör av dig om det låter intressant.

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk

Ligger i samma tankar, följer tråden för att hitta något intressant. Givetvis utan att störa trådskaparens affärsmöjligheter

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Min farsa har ett till salu men det ingår ganska mycket spel till så han vill ha närmare 2000 kr.
Pro varianten är det och 8 spel.

vad är det för spel som ingår då?
är själv och letar efter ett wii u och vill helst ha zelda och mario spel!

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk

Gör affär med Altaire. Tack till er andra som visade intresse!

Permalänk
Medlem

Har ett wii u 32gb med 3 nucks kontroller,mario party 10, matio 3d world ,super smash , nintendo land,mario kart ,vanlig super mario , mario 64 , nes spel ,zelda etc

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

@warzeta:

Vad ska du ha för wii-u'et ? Är du eventuellt intresserad av ett byte mot en 1u server?

Mvh,
Jonas

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem

@lando: svart wii u är nog efter pengar

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906