in-ear RHA T20i ett bra köp?

Permalänk

in-ear RHA T20i ett bra köp?

Tjenare!
jag sitter just nu på ett par Sennheiser Momentum in-ear och är sugen på att uppgradera mig. har kollat på RHA T20i och är sugen på dom men skulle gärna vilja veta om ni har nå tips på bättre alternativ och om det är någon som har nå erfarenhet av RHA T20i? bluetooth är inget som jag behöver och min budget ligger på 2500.

Permalänk

@jonathanlindfors: ska du lägga 2,5 k för ett par hörlurar?

Permalänk
Skrivet av Halloweenharen:

@jonathanlindfors: ska du lägga 2,5 k för ett par hörlurar?

de är tanken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halloweenharen:

@jonathanlindfors: ska du lägga 2,5 k för ett par hörlurar?

Vadå folk lägger ju 10k på mycket annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag är de lurarna och är mycket nöjd.

Visa signatur

Dator: FD Node 304 + GA-H97N-WIFI + i5 4590 + 8GB + AMD 280X + 256GB SSD + 1TB HDD.
Skärm: Philips 272C4Q 27" 2560x1440
Laptop: Macbook Pro 15" (2018)
Nätverk: Ubiquiti USG, Två UAP-AC-HD och Cloud Key
Ljud: Lyngdorf TDAI 2170 + PMC Twenty 26 + Thorens TD-190 II + Suprakablar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonathanlindfors:

Tjenare!
jag sitter just nu på ett par Sennheiser Momentum in-ear och är sugen på att uppgradera mig. har kollat på RHA T20i och är sugen på dom men skulle gärna vilja veta om ni har nå tips på bättre alternativ och om det är någon som har nå erfarenhet av RHA T20i? bluetooth är inget som jag behöver och min budget ligger på 2500.

Har använt 750i. Mina öron är känsliga för in-ear numera så jag har lagt det åt sidan. Hörlurarna från RHA är robusta och dess över örat konstruktion är bra. Ljudet i T20 är väldigt rakt så man får vara bered på att det kan vara ovant. Fick höra på alla 3 modellerna när jag träffade representant vid en demo visning. Det kommer en ny modell som riktar in sig på den dyrare kategorin. Det kommer med 10 olika kuddar, däremot tyckte jag att byta kuddarna på 750 modellen var väldigt krångligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

och här sitter jag med http://www.ljudochbild.se/test/horlurar/8-in-ear-horlurar-for...

de tycker jag är bra lurar..

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

@jonathanlindfors: jaha, du har det visst väl xD