Permalänk
Medlem
Skrivet av paltkoma:

@Json_81: Kolla så du inte har igång teamviewer. Spelet buggar ut totalt då.

Aldrig använt teamviewer.
Men problemet försvann, ingen aning om hur.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Hur är Overwatch på Xbox One? Såg att det var 12 år åldersgräns på det och grabben som är 11 vill spela FPS spel som CS:GO osv som tydligen "alla" andra får enligt honom.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av fremar:

Hur är Overwatch på Xbox One? Såg att det var 12 år åldersgräns på det och grabben som är 11 vill spela FPS spel som CS:GO osv som tydligen "alla" andra får enligt honom.

Om du frågar mig så borde det knappt vara en 7 års-gräns på Overwatch
Vill han ha det så är det bara och köpa det.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Igår öppnade jag det nya Zenyatta skinnet, riktigt nice! Plötsligt händer det! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Om du frågar mig så borde det knappt vara en 7 års-gräns på Overwatch
Vill han ha det så är det bara och köpa det.

Han vet nog inte om det spelet, men satsar på att köpa det. Är väl Call of duty mm som kompisarna spelar, CS:GO på datorn också som han tjatar om. Ser ju på steam att kompisarna sitter och spelar de fast de är 10-11.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fremar:

Hur är Overwatch på Xbox One? Såg att det var 12 år åldersgräns på det och grabben som är 11 vill spela FPS spel som CS:GO osv som tydligen "alla" andra får enligt honom.

Borde inte vara några problem, det är ett väldigt "snällt" spel.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av fremar:

Han vet nog inte om det spelet, men satsar på att köpa det. Är väl Call of duty mm som kompisarna spelar, CS:GO på datorn också som han tjatar om. Ser ju på steam att kompisarna sitter och spelar de fast de är 10-11.

Som övriga har sagt är spelet i sig helt ofarligt och i min mening barnvänligt då det inte är blodsprut och dylikt som i många andra shooters. Det grabben kan råka ut för är svärande medspelare iom att communityt är rätt salty.

Finns en inställning som censurerar svordomar och dylikt i chatten men voice chat kan vara en trevlig upplevelse ibland, blivit kallad det ena och andra för att man spelar en gubbe som inte är del av metan osv...

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av fremar:

Han vet nog inte om det spelet, men satsar på att köpa det. Är väl Call of duty mm som kompisarna spelar, CS:GO på datorn också som han tjatar om. Ser ju på steam att kompisarna sitter och spelar de fast de är 10-11.

Har ni en dator som han har tillgång till rekommenderar jag varmt att ni köper det till PC istället. Mycket trevligare spelupplevelse på PC.

Permalänk
Medlem

Overwatch kostar €29.99 i Blizzards shop just nu (julrea?), vilket är billigare än "kinessidorna". Så det är bara att slå till om man har funderat på att köpa!

Jag gjorde det precis, även om jag inte gillar stilen så behöver jag lite nytt FPS-blod.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

Nån här som vill hjälpas åt att fixa geni skinnet, Adda mig på battlenet CarlJ#2445

Permalänk
Medlem

Hoppade aldrig på overwatch tåget i våras då jag inte hade några vänner som var intresserade av spelet. Nu när spelet är på rea så väcktes intresset igen och jag undrar därför om ni skulle rekommendera spelet till en "ensam varg"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

Hoppade aldrig på overwatch tåget i våras då jag inte hade några vänner som var intresserade av spelet. Nu när spelet är på rea så väcktes intresset igen och jag undrar därför om ni skulle rekommendera spelet till en "ensam varg"?

var extremt skeptisk till spelet men efter att en vän tjatade så slog jag till på en rea och det är faktiskt rätt kul. själv spelar jag det mest själv.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

Hoppade aldrig på overwatch tåget i våras då jag inte hade några vänner som var intresserade av spelet. Nu när spelet är på rea så väcktes intresset igen och jag undrar därför om ni skulle rekommendera spelet till en "ensam varg"?

absolut!
köp det bara!
Vill du inte köra competetive sjäv finns alltid arcade mode som är hur bra som helst nu :D!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

Hoppade aldrig på overwatch tåget i våras då jag inte hade några vänner som var intresserade av spelet. Nu när spelet är på rea så väcktes intresset igen och jag undrar därför om ni skulle rekommendera spelet till en "ensam varg"?

Jag spelar bara solo. Det kan vara riktigt frustrerande vissa matcher, men om man taggar ner try hard-nivån så står man ut ändå.

Misstänker att det blir bättre när man kan lira ranked (level 25) eftersom folk generellt sett brukar anstränga sig lite mer då (även om det finns undantag).

För övrigt så var ju Pharah en riktig pub-stomper. Fint med lite Quake-feeling också.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

@drwlz: Fixade spelet för några veckor sedan, har dingat level 27 men inte vågat mig in i compträsket riktigt än

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

Hoppade aldrig på overwatch tåget i våras då jag inte hade några vänner som var intresserade av spelet. Nu när spelet är på rea så väcktes intresset igen och jag undrar därför om ni skulle rekommendera spelet till en "ensam varg"?

Skrivet av drwlz:

Jag spelar bara solo. Det kan vara riktigt frustrerande vissa matcher, men om man taggar ner try hard-nivån så står man ut ändå.

Misstänker att det blir bättre när man kan lira ranked (level 25) eftersom folk generellt sett brukar anstränga sig lite mer då (även om det finns undantag).

För övrigt så var ju Pharah en riktig pub-stomper. Fint med lite Quake-feeling också.

Hoppade själv på för ett par månader sen.
Det blir bättre när man tagit sig genom helvetet att bli lvl 25 och kan spela ranked.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Jag är ju bara rank 11 ännu, så det är mycket "nöje" kvar

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Aldrig använt teamviewer.
Men problemet försvann, ingen aning om hur.

Och på samma sätt är det tillbaka.
Åker ut i windows 1-2 gånger per match, händer fortfarande inte i andra spel.

Extremt irriterande.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Första lootboxen man drar, lol. Lite tur

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Kan bara konstatera att trots vissa skönhetsfel och att jag far upp och ner mellan rankerna så är detta ett av de bästa multiplayerspelen på många år enligt mig. Spelade ofantligt mycket BF genom åren men tröttnade alltmer på den enorma bristen på lagspel i public. Overwatch är ren och skär glädje!!!

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

http://i.imgur.com/mfTjhTY.jpg

Första lootboxen man drar, lol. Lite tur

Är det ny patch ute?
har inte spelat på en vecka

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

http://i.imgur.com/mfTjhTY.jpg

Första lootboxen man drar, lol. Lite tur

Grattis! Själv fick man hosta upp 3000 guld för det skinnet

Skrivet av griid:

Är det ny patch ute?
har inte spelat på en vecka

Yes! Lunar new year patch. Ny Capture the flag brawl också.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

CTF-brawlen måste nog vara det värsta jag upplevt i OW hittills.

Tog mig säkert 25 matcher innan jag fick en vinst.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoXeR123:

Grattis! Själv fick man hosta upp 3000 guld för det skinnet

Yes! Lunar new year patch. Ny Capture the flag brawl också.

Vet du när den släpptes!?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

@drwlz: Säger väl mer om ditt lag och din prestation än om spelet. Vunnit 5-6 st och förlorat en. Tycker det är roligt med lite nya gamemodes.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahlen:

@drwlz: Säger väl mer om ditt lag och din prestation än om spelet. Vunnit 5-6 st och förlorat en. Tycker det är roligt med lite nya gamemodes.

Ja spelet är det absolut inget fel på, men att lira CTF solo var inte... jättebra

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

http://i.imgur.com/mfTjhTY.jpg

Första lootboxen man drar, lol. Lite tur

Samma här, fast fick skinnet till Mei

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Finns det folk till competetive play kanske? Jag spelar med 2 vänner, och vi behöver en riktigt stadig dps.
Någon som är sugen? Jag snuddar på diamond och de andra två är platinum just nu, men vi gör allt för att klättra!
Släng ett pm eller svara här i tråden bara 😊

Permalänk
Medlem

Äntligen Diamond!

Permalänk
Medlem

Började spela i förrgår. Gillar Ana och Soldier. Finns det någon hjälte man skulle kunna bli bra på och nästan alltid passa in i sin lagsammansättning?