Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Permalänk
Medlem

Var 20 minuter sen till en giveaway dom hade förut idag. 20 minuter var nog för alla nycklar att försvinna.
Tusan att man skulle gå och ta sig en kopp kaffe och rast precis då.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Jag söker också en betanyckel. PC eller PS4 spelar ingen roll. Tack på förhand

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Någon annan som har problem med att få tillgång till betan? Jag hamnar bara i någon login-loop på ubisofts hemsida.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel eller en invite över tar jag väldigt gärna den, heter Exozity på Uplay

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte fått tag i någon invite. Tycker det är fruktansvärt löjligt att behöva tjata, men är det någon som har fått dessa 3 invites som alla fått så adda mig gärna! Heter Gurksten på uplay

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusjj:

Jag har fortfarande inte fått tag i någon invite. Tycker det är fruktansvärt löjligt att behöva tjata, men är det någon som har fått dessa 3 invites som alla fått så adda mig gärna! Heter Gurksten på uplay

Samma här, jag anmälde mig typ första dagen man kunde för beta. Drar dem lott eller hur gör dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Samma här, jag anmälde mig typ första dagen man kunde för beta. Drar dem lott eller hur gör dem?

Måste vara på random. Jag addade mig bara för någon dag sedan, men jag fick ingen heller.

Permalänk
Medlem

Om någon kan ge mig en invite eller nyckel så skulle det uppskattas enormt mycket!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Hej, jag frågar lite allmänt här, då tråden är aktiv ang spelet. Hur är multiplayer tänkt att vara, coop eller mer som ett mmo/mmorpg?

Permalänk
Medlem

Om någon har en extra nyckel vore det uppskattat, reggade också tidigt men no luck

Permalänk

Om nån har en extra invite eller nyckel att dela med sig av så är jag intresserad, mitt Uplay är AerodyneGhost

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Hej, jag frågar lite allmänt här, då tråden är aktiv ang spelet. Hur är multiplayer tänkt att vara, coop eller mer som ett mmo/mmorpg?

Det är sp/coop, du kan spela spelet helt själv med bottar eller med vänner/randoms.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Samma här, jag anmälde mig typ första dagen man kunde för beta. Drar dem lott eller hur gör dem?

Skumt.. Vi är 4 pers som signa oss första dagen när de släppte önskan om att lira betan. Alla vi fyra fick...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbe_1:

Skumt.. Vi är 4 pers som signa oss första dagen när de släppte önskan om att lira betan. Alla vi fyra fick...

Skickades från m.sweclockers.com

lite skumt faktiskt

Somsagt, om någon har någon invite över så finns jag

Permalänk
Medlem

Tar gärna invite om någon har över!

Permalänk
Medlem

Fyfan vad dåligt optimerat för att vara en beta. Kör allt på lägsta och ligger mellan 40-80 fps med gtx 1070 och 6700k

Permalänk
Medlem

Tar jätte gärna en kod om det finns till övers:)

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vilka portar det är som gäller? Kul med coop spel där det inte går att joina.

Visa signatur

"I do not know with which weapons WWIII will be fought, but WWIV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Har nu klarat ut allt som går på betan

Ifall ni får låg fps, prova att köra i borderless. funkade betydligt bättre för mig då. Kunde köra på high med gtx 980, i7 4770k med ca 55-65 fps

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

@DozeN: Vad heter du på Uplay då? Har en över som det verkar

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Medlem

tar gärna en nyckel om nån har över Mackesweden på uplay

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Uplay 2 step verification....tror aldrig jag aktiverat ngt sånt så är väl utelåst nu. Tack ubisoft.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Uplay 2 step verification....tror aldrig jag aktiverat ngt sånt så är väl utelåst nu. Tack ubisoft.

Kolla så att du inte blivit hackad. Precis det du nämnde hände mig för några veckor sedan. Se om du kan logga in här:
https://club.ubisoft.com

För att logga in på den sidan behövde jag ingen 2stegsverifiering. Väl på denna sida borde du kunna navigera till en "support tab" och öppna ett support case där. Då borde Ubisoft kunna hjälpa till.

Permalänk
Medlem

@Esrakuf: jag kunde logga in där för en stund sedan, ska ta tag i det då jag är klar med lite tv-tittande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbe_1:

@DozeN: Vad heter du på Uplay då? Har en över som det verkar

Har redan fixat en, tack ändå

Permalänk
Medlem

Det är precis just nu som jag så gärna skulle vilja byta min 24mbit adsl mot fiber... Datorn får väl stå på under natten och ladda ner

Permalänk
Medlem

Någon som har 2 invites kvar? Tänkte lira med en polare dock så har ingen av oss betan

Visa signatur

I5 8600K l Asus Z370 TUF l Corsair Vengeance 16 Gb (4x4)
Asus gtx 1080 Strixl l Corsair 850W Psu l Kingston Hyperx 120 gb Ssd/500 gb Hdd l Corsair Meshify C Dark TG l Acer Predator XG270HU l Strafe RGB MX Blue l Scimitar RGB Gul

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite över eller nyckel? Heter ceW4n på Uplay. Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Dragit mig igenom hela betan nu. Tack till @AMDx2 för nyckeln men tyvärr känns det inte som någon höjdare, korkade fiender och ganska repetivt efter ett tag.

Kanske skulle vara roligt med kompisar efter några öl om fienderna blev lite smartare och man faktiskt behövde lite taktik istället för att nästan kunna springa rakt in på svåraste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinK:

Fyfan vad dåligt optimerat för att vara en beta. Kör allt på lägsta och ligger mellan 40-80 fps med gtx 1070 och 6700k

Du skämtar?
Måste vara något annat strul, jag ligger mellan 45-60fps, very high preset. HBAO+.