Räknare som kan räkna träffar på alla sidor

Permalänk
Medlem

Räknare som kan räkna träffar på alla sidor

Jag söker efter en räknare som kan räkna träffar på alla sidor som jag har på en hemsida/sajt/kalla-det-vad-ni-vill. Alltså inte bara på startsidan eller bild-sidan eller liknande. Någon som vet någon sådan, gratis, räknare?

Använde tidigare http://www.stats4all.com/ som klarade av detta, men denna räknare är inte längre gratis.

Permalänk

Göra en själv kanske?? Fast du kanske saknar kunskaperna.. Men det är inte särskilt svårt att göra en sån räknare i php, så det så!

Visa signatur

Aaaaaight! :P

Permalänk
Medlem

Att göra en själv är inga problem; jag kan programmera. Däremot så är jag student och känner att jag inte har råd med någon server att lägga upp räknaren på.

Permalänk

Var har du din sida? Har du kollat så din webhost stödjer PHP?
Räknaren lägger du ju på exakt samma ställe som din sida.

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Medlem

Jag har den på passagen (http://hem.passagen.se/pluppis/start.html) så jag kan som sagt inte använda PHP eller skriva räknaren själv. Hade jag pengar skulle jag såklart köpa mig en plats på nåt seriöst ställe och knåpa ihop en räknare själv, men med den ekonomi jag har nu så är det inte möjligt.

Permalänk

www.nedstatbasic.net

Lägg sedan kodsnutten på alla sidorna vilket gör att alla träffar räknas.

Visa signatur

www.uu.se - some kind of university | www.hirr.org.uk - ain't no mountain high enough | www.bajenfans.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobamatics
www.nedstatbasic.net

Lägg sedan kodsnutten på alla sidorna vilket gör att alla träffar räknas.

Förvisso, men jag kan ju inte se hur många träffar som varit på varje sida, eller? Jag kommer ju bara se det totala antalet träffar, medan jag vill se hur det är fördelat över de olika sidorna.

Permalänk

Skapa en räknare för varje sida då

Visa signatur

www.uu.se - some kind of university | www.hirr.org.uk - ain't no mountain high enough | www.bajenfans.se