Komplett Xeon Server-kit, Dyr oldschool Laptop. Massa tillbehör mm

Permalänk
Avstängd

Komplett Xeon Server-kit, Dyr oldschool Laptop. Massa tillbehör mm

Hej,

En släkting har stängt ner sitt laboratorium och det blev kvar lite datorer så som en komplett server med en mini skärm, tangentbord och mus. Även en riktigt gammal monster laptop med massa inputs/outputs. Även en gammal skärm och lite tillbehör.

Server:

Fujitsu Primergy TX100 S1

Intel Xeon X3220 2,40Ghz.
Samsung 4GB Ram.
Onboard GPU.
2x 500GB Seagate HDD.
DVD-Rom.
Windows 7 Professional. Bara tillfälle installation för att komma åt datorn då servern var låst.

Kan även säljas i delar om jag inte får själva burken såld.

-

Dell Precision M4400 Mer avancerad information -> Länk

Fullt fungerande och testad. Windows 7 Pro är tillfälligt installerad för att komma åt datorn.
En massa saker att göra med, alltså en gammal värsting. Ägaren hade köpt den då för runt 35.000kr.
Nu till det tråkiga, Batteriet verkar vara död men jag försöker just nu att fixa den så kommer att uppdatera annonsen om den börjar starta med batteriet. Och ingen laddare, jag använder min egna universal laddare just nu.

-

Skärmar och tillbehör:

LG Flatron W1943SS Skärm
Logitech Ultra Flat Keyboard
Fujitsu M480Black Mus
Hitachi CML190SXW B Skärm

Xbox one - The Crew Wild run spel

Joyetech 0,5Ohm Coils helt nya 5 delar. 1 Endast testad men funkade ej för mig.

Bud på allt! Håll gärna budgivningen i kommentarfältet

Allt kan skickas men då står du för ansvaret med posten/Schenker och självklart frakten. Jag säljer även till vem jag vill och när jag vill. Det som blir lättast för mig säljer jag till. Men det är bara vem som är snabbast på att göra en deal, vill bli av med dessa.

> Massa bilder på produkterna <

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har dålig koll på server-burkens värde, men jag börjar med ett bud på 500kr i alla fall.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av p.lindblom:

Jag har dålig koll på server-burkens värde, men jag börjar med ett bud på 500kr i alla fall.

Noterat!

Permalänk

köp ett nytt batteri för 300-400kr och laddare till den kostar ca 300 kr på ebay bara ett tips

Permalänk
Avstängd

Laptopen verkar ha BIOS fel vilket behövs uppdatera. Har man original laddare så fixar man problemet med att uppdatera BIOS så funkar datorn perfekt. Annars så är den otroligt snabb även om den är ett par år gammal.

Permalänk
Avstängd

LG Skärm och laptop såld. Tangentbord och en till skärm kvar, även en iPhone 4s 16GB Svart.