Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Tack, Jukebox SA är det enda SA keycaps set som jag gillar/äger. Tycker bättre om DSA keycaps sets.

Ett mycket trevligt hantverk, utan tvivel. Välskapt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Ett mycket trevligt hantverk, utan tvivel. Välskapt.

Jo, det är sant. Dom körde Round 2 på Jukebox SA förra året på Massdrop, köpte bara 2st sk nya Novelties kits, enda skillnaden i det nya kitet var 2st nya Record caps. Har försökt hitta någon matchade röd/cream/beige sleevad USB kabel till setet men dom röda/cream/beige sleevade USB kablarna som jag beställde stämde inte riktigt med keycaps färgerna.

En dålig bild på mitt ANSI Ducky Shine 3 med dom 2 nya Record capsen å med den röda USB kabeln.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Jo, det är sant. Dom körde Round 2 på Jukebox SA förra året på Massdrop, köpte bara 2st sk nya Novelties kits, enda skillnaden i det nya kitet var 2st nya Record caps. Har försökt hitta någon matchade röd/cream/beige sleevad USB kabel till setet men dom röda/cream/beige sleevade USB kablarna som jag beställde stämde inte riktigt med keycaps färgerna.

En dålig bild på mitt ANSI Ducky Shine 3 med dom 2 nya Record capsen å med den röda USB kabeln.
http://i.imgur.com/UGgVkRA.jpg

Tusan så härliga färger!

Permalänk
Inaktiv

Originativeco har f.ö. igång gruppköp på "GMK Blue Alert" med "International Kit"

*) Som vanligt med gruppköp: Caveat Emptor!

P.S. På tal om Caveat Emptor och GB: @dorf_se Hade du fått tillbaka kosingen från IMSTO? D.S.

Permalänk
Medlem

@anon257891: Ja, det har jag.

Visa signatur

|| divine creator ||

Permalänk
Medlem

Har ni sett detta group buy? https://sentraq.com/collections/group-buys/products/gb-s65-x-...

Riktigt bra priser!

Permalänk
Medlem

@twk: Ja bra pris faktiskt, men jag väntar på deras 60% case GB

Edit: Vill man ha MX Clear till så lägger det på 40 dollar >_>

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gosnat:

@twk: Ja bra pris faktiskt, men jag väntar på deras 60% case GB

Edit: Vill man ha MX Clear till så lägger det på 40 dollar >_>

Ja, MX Clear är alltid dyra när de säljs "styckvis". Samma här faktiskt! Trivs bra med 60% så jag ska också kika när det kommer hos dem.

Permalänk
Medlem

Hallå alla. Vill gärna ha ett tkl trådlöst mekaniskt tangentbord men lägger ogärna ut pengar. Vet ni något om Drevo Calibur 71-key US-layout? Det finns många som inte upplever någon fördröjning och påstår att detta är tack vare en uppdaterad version, kan det stämma eller är de personerna bara mindre känsliga? Kan jag använda svensk layout på de tangenterna som finns samt binda om <>| och '* till något annat, eller ska jag köra amerikansk layout och skriva åäö på något annat sätt?

Ser att @Qn1f3 frågat ungefär samma sak utan framgång, så är rädd att billigt, mekaniskt och trådlöst är en omöjlig kombination.

Tillverkarens sida
aliexpress väntar i så fall på vit modell med bruna brytare, ska komma till amazon om några veckor.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Inaktiv

Hämtade mitt XMIT (Hall-brytare) igår, (Akryl/TKL-varianten (eftersom det inte är fullt programmerbart valde jag TKL)).

Kommer testa under veckan, men snabba förstaintryck:

  • Som förväntat är stock-keycapsen "urk" (som på alla "vanliga" brädor), tunn ABS med tveksamt typsnitt (sett värre iofs).

  • 35/50g fjädrarna (som satt default i TKL/Akryl) måste bytas till medföljande 50/70g (som förväntat).

  • Smörja behövs på både sliders och stabbar (som förväntat)

  • Gummifötterna (i.e. gummitejpen) undertill är ditsatt av en darrhänt västerländsk skelögd treåring, under all kritik! Sitter snett och vint, och de på "stödet" undertill sitter inte ens helt på stödet (och nu när man tittar efter det så ser man tom det på bilderna på Massdrop, om än inte riktigt lika illa där.)

  • Designvalet att inte ha gängade insatser ("inserts") utan istället gänga direkt i akrylen... *hmm* Samt philips FZB-skruv (blankförsinkade) på svart akryl?

  • Designval: Vita stabbar på svart akryl? Får försöka byta ut dessa om jag hittar något som passar i plåten

Nu låter ovan kanske onödigt mycket negativt, de flesta av "felen" var förväntade, men så enkla saker som att sätta gummitejpen rakt och konsekvent påverkar "helhetsintrycket" rejält (enligt min åsikt).

Men i stort verkar det lovande, ska som sagt fixa till de förväntade störmomenten och sen återkommer jag troligen med ett mer rättvisande intryck efter någon veckas användning.

Oavsett är det ett häftigt projekt att nyproducera hall-brytarna, så jag är fortfarande nöjd med inköpet som sådant.

@eas@tetris:
Billigt, mekaniskt och trådlöst är en tuff kombination, speciellt när du inte ens nämner vad du anser vara billigt (budget). "Anne pro" kanske kan vara något, tror även att Magicforce (Quisan) har någon variant, deras trådade MAgicforce 68 är en prisvärd trådad variant.

Permalänk
Medlem

@anon257891: Jag fegade ur på XMIT droppen, om du öppnar brädan sen så kolla pcb:n, har sett många som är kladdiga med färg och annat trist

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

Great, hade precis tänkt beställa Pok3r med MX Clear från Amazon UK och ser att priset steg idag från £110 till £129.99... ~220 kr extra bara för att man satt och tvekade i en dag p.g.a. Vortex Core... Aja, blir att vänta tills priset gått ner igen!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Fick hem mitt Glorious Modular Mechanical Keyboard idag. Grejen med det här tangentbordet är att man kan hotswappa brytarna. Det är mitt andra mekaniska tangentbord så min erfarenhet är begränsad men här kommer en liten mini review. Känslan överlag, rätt så budget. Det är tydligt att det här inte är ett high end-bord, och det förväntade jag mig inte heller för priset reflekterade det. Switcharna gick bra att trycka in, vissa pins var böjda men det är förståligt och var inga problem att böja tillbaka med den medföljande pincetten. Jag valde Gateron Blues då mitt första hade MX Reds. Oj vad högljudt det var! Valde att inte köpa deras keycaps då jag har ett set jag tycker om och det var nog en bra idé. Deras ESC key replacement som medföljer, en röd cap där det står ASCEND, såg riktigt billig ut. Jag fick transplantera mina caps och skall köpa ett gäng nya för mitt gamla bord. Mest ledsen blev jag över vissa av de längre tangenterna, framförallt spacebaren, som låter väldigt mesig, tom och plastig. Tar gärna emot tips om det går att få den sköna thock ljudet. Blev också besviken på status LEDsen (num, caps, scroll) som är röda och nästan skyms av numpaden. Det positiva är ju att man kan prova lite olika switchar. Jag byter gärna de 10-12 Gateron blues switcharna som blev över mot browns ifall någon har det. Vill testa modifiers som browns. RGB LEDs med effekter är trevligt fast jag kör fast färg. Betyg 3.5/5. Gick definitivt ner i kvalité från mitt första MK, ett Varmilo TKL men nu har jag iallafall mitt älskade numpad och får hoppas att jag kan vänja mig vid spacebaren. Ångrar kanske lite att jag inte lade lite mer pengar och köpte ett Ducky One istället då jag tror att kvalitén skulle vara lite bättre.

Ett album med potatisbilder: http://imgur.com/a/8OODt

Permalänk
Medlem

Är det någon som kör HHKB med Hasus Alt Controller på OSX och vet hur sjutton man programmerar den? Skulle behöva lite riktlinjer.
Jag tror jag har klurat ut hur man gör men jag vågar inte försöka utan att vara säker. Jag kan inte jobba utan min HHKB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Är det någon som kör HHKB med Hasus Alt Controller på OSX och vet hur sjutton man programmerar den? Skulle behöva lite riktlinjer.
Jag tror jag har klurat ut hur man gör men jag vågar inte försöka utan att vara säker. Jag kan inte jobba utan min HHKB.

Funkar likadant som vanliga TMK (guide)

0: installera homebrew
0.1: kör: "brew tap osx-cross/avr"
1: kör: "brew install avr-libc dfu-programmer"
1.1: klona tmk från github
1.2: byt mapp till hhkb i den klonade tmk
2: tryck på knappen för att sätta tangentbordet i DFU-läge
3: kör "make KEYMAP=[din keymap du vill köa] dfu"
4: profit

Edit: la till 0.1, 1.1 och 1.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applet:

Funkar likadant som vanliga TMK (guide)

0: installera homebrew
0.1: kör: "brew tap osx-cross/avr"
1: kör: "brew install avr-libc dfu-programmer"
1.1: klona tmk från github
1.2: byt mapp till hhkb i den klonade tmk
2: tryck på knappen för att sätta tangentbordet i DFU-läge
3: kör "make KEYMAP=[din keymap du vill köa] dfu"
4: profit

Edit: la till 0.1, 1.1 och 1.2

Jag tolkade det såhär:

dfu-programmer atmega32u4 erase --force
dfu-programmer atmega32u4 flash <layout I made with the TMK layout editor.hex>
dfu-programmer atmega32u4 reset

Jag har dfu och homebrew redan.
Missar jag något då? Eller är dina steg för att bygga min egen keymap från grund?

Permalänk
Medlem

@careface: Det ska funka så som du skriver (gjorde det hos mig, men jag har plockat ur min hasu sedan dess). Funkar det inte för dig? Vad kastar den för fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

@careface: Det ska funka så som du skriver (gjorde det hos mig, men jag har plockat ur min hasu sedan dess). Funkar det inte för dig? Vad kastar den för fel?

Hah, jag har inte vågat prova. Jag tänkte att om jag råkar bricka den eller något så kan jag inte jobba.
Överlever inte utan mitt HHKB, men dåså, då provar jag då.

Varför har du tagit ut controllern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eas@tetris:

Hallå alla. Vill gärna ha ett tkl trådlöst mekaniskt tangentbord men lägger ogärna ut pengar. Vet ni något om Drevo Calibur 71-key US-layout? Det finns många som inte upplever någon fördröjning och påstår att detta är tack vare en uppdaterad version, kan det stämma eller är de personerna bara mindre känsliga? Kan jag använda svensk layout på de tangenterna som finns samt binda om <>| och '* till något annat, eller ska jag köra amerikansk layout och skriva åäö på något annat sätt?

Ser att @Qn1f3 frågat ungefär samma sak utan framgång, så är rädd att billigt, mekaniskt och trådlöst är en omöjlig kombination.

Tillverkarens sida
aliexpress väntar i så fall på vit modell med bruna brytare, ska komma till amazon om några veckor.

Det såg faktiskt mycket trevligt ut, skulle vilja ha tag på ett med Nordisk layout men det känns som om marknaden är för liten för de lite mer udda modellerna.

Får du inte möjlighet till "åäö" via de befintliga knapparna?

Är också intresserad av bruna brytare, har du hört något mer avseende detta?

Permalänk
Medlem

@careface Ja, precis, det är ifall man vill bygga från grunden. Det finn även HHKB-specifik dokumentation här: Länk

Det enda du behöver göra är att sätta processorn i DFU genom att klicka på knappen och sedan köra kommandona du listade, om du redan har en .hex du vill bränna in.

EDIT: @Khers , är också nyfiken på varför du plockade ur din hasu-kontroller. För att få tillbaka USB-hubben?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

@eas@tetris:
Billigt, mekaniskt och trådlöst är en tuff kombination, speciellt när du inte ens nämner vad du anser vara billigt (budget). "Anne pro" kanske kan vara något, tror även att Magicforce (Quisan) har någon variant, deras trådade MAgicforce 68 är en prisvärd trådad variant.

Anne pro har jag läst mycket gott om ja, men kan inte klara mig utan piltangenter tyvärr. Så billigt som möjligt är ett bra riktmärke Har förstås sett Filco och Varmilos modeller men hittar inget från billiga kinesiska märken. Tycker det borde finnas massvis med trådlösa off brand-tangentbord.

Skrivet av Qn1f3:

Det såg faktiskt mycket trevligt ut, skulle vilja ha tag på ett med Nordisk layout men det känns som om marknaden är för liten för de lite mer udda modellerna.

Får du inte möjlighet till "åäö" via de befintliga knapparna?

Är också intresserad av bruna brytare, har du hört något mer avseende detta?

Har ingen erfarenhet av amerikanska tangentbord utan tänkte att någon annan i tråden vet. Det borde räcka att byta layout i windows för att få allt utom '* och <>| på rätt ställe. De två "tangenterna" går säkert att binda med autohotkey till den extra tangenten ovanför enter och till exempelvis insert. Läste även att några här på swec byter tangentbordslayout med alt+shift när de tecknen behövs.

https://www.amazon.com/DREVO-Wireless-Bluetooth-Mechanical-Ke...

Lite lurigt utformat men tror det finns 12 tangentbord med bruna brytare, oklart om det är tolv av varje färg eller totalt. svart hölje och backplate. Säljaren har även skrivit detta:

Citat:

Q: still waiting for brown switches. when will they be available?
A: New stock will arrive within about 1-2 months.
By Drevo Official Store SELLER on February 21, 2017

Har nu läst alla produktfrågor och recensioner på aliexpress och amazon, allt drevo-relaterat på reddit.com/r/mechanicalkeyboards samt sett några videorecensioner. Det är några enstaka personer som upplevt lagg och uttryckligen skrivit att de använder bluetooth 4.0-versionen (istället för 3.0) parat med en modern mottagare/sändare. MS Tech skrev i 128 words per minut under sin recension vilket är mer än vad jag klarar, så om han säger att det fungerar bra räcker det nog för mig med.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av eas@tetris:

Anne pro har jag läst mycket gott om ja, men kan inte klara mig utan piltangenter tyvärr. Så billigt som möjligt är ett bra riktmärke Har förstås sett Filco och Varmilos modeller men hittar inget från billiga kinesiska märken. Tycker det borde finnas massvis med trådlösa off brand-tangentbord.

Har ingen erfarenhet av amerikanska tangentbord utan tänkte att någon annan i tråden vet. Det borde räcka att byta layout i windows för att få allt utom '* och <>| på rätt ställe. De två "tangenterna" går säkert att binda med autohotkey till den extra tangenten ovanför enter och till exempelvis insert. Läste även att några här på swec byter tangentbordslayout med alt+shift när de tecknen behövs.

https://www.amazon.com/DREVO-Wireless-Bluetooth-Mechanical-Ke...

Lite lurigt utformat men tror det finns 12 tangentbord med bruna brytare, oklart om det är tolv av varje färg eller totalt. svart hölje och backplate. Säljaren har även skrivit detta:
Har nu läst alla produktfrågor och recensioner på aliexpress och amazon, allt drevo-relaterat på reddit.com/r/mechanicalkeyboards samt sett några videorecensioner. Det är några enstaka personer som upplevt lagg och uttryckligen skrivit att de använder bluetooth 4.0-versionen (istället för 3.0) parat med en modern mottagare/sändare. MS Tech skrev i 128 words per minut under sin recension vilket är mer än vad jag klarar, så om han säger att det fungerar bra räcker det nog för mig med.

Det ser onekligen schysst ut. Sett till saknade knappar/tecken har jag alltid använt Alt+Shift eller Alt+Numpad(vilket blir svårt utan den, samt att du mister hastighet). Tycker inte om designen på typsnittet däremot, i och med att detta kom på tal igen var jag tvungen att kolla Keyboardco(vilka är återförsäljare för Filco i Europa) och det verkar som om de fått in Convertible 2 med bruna brytar i svenskt utförande.. ..oj vad det kliar.

För mig handlar det om att få ett så kvalitativt och stilrent fullstort tangentbord i trådlöst utförande med alla fördelar som ett trådat har, eller i den utsträckning det går och där ser just Convertible 2 ut att ligga snuskigt bra till. Sen går det köra trådat med.

Släng gärna iväg en recension ifall du beslutar att beställa.

EDIT: Out of stock.

Permalänk
Medlem

@careface, @Applet: Jag skaffade en hasu BT för att få ett trådlöst HHKB innan PFU släppte HHKB BT, men batteritiden jag fick ut var avsevärt kortare än jag hoppats. Den delen av kontrollern var jag därmed inte så imponerad av och i och med att jag snarare programmerar om mina övriga tangentbord till att så långt det går efterlikna ett HHKB är programmerbarheten mig överflödig. Spiken i kistan blev det faktum att jag är en av, vad det verkar, ytterst få som faktiskt använder USB-hubben i tangentbordet (musens mottagare har sin permanenta plats där). Så jag hoppade tillbaka till standardkontrollern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

@careface, @Applet: Jag skaffade en hasu BT för att få ett trådlöst HHKB innan PFU släppte HHKB BT, men batteritiden jag fick ut var avsevärt kortare än jag hoppats. Den delen av kontrollern var jag därmed inte så imponerad av och i och med att jag snarare programmerar om mina övriga tangentbord till att så långt det går efterlikna ett HHKB är programmerbarheten mig överflödig. Spiken i kistan blev det faktum att jag är en av, vad det verkar, ytterst få som faktiskt använder USB-hubben i tangentbordet (musens mottagare har sin permanenta plats där). Så jag hoppade tillbaka till standardkontrollern

Intressant. Ja, jag försöker programmera alla tangentbord jag rör vid till att likna HHKB så mycket som möjligt.
Men HHKB är inte perfekt för mig. Jag vill kunna nå alla knappar som jag har under fn lager med samma hand som jag håller in fn med, om du förstår?
Det är anledningen till att pilarna är så amazing på HHKB men är helt oanvändbara på Ducky Mini och Pok3r (För mig) för att man förväntas klicka på fn med ena handen och använda andra handen till pilarna och då blir det svårt att köra modifiers (hoppa hela raden, hoppa enskilda ord, markera etcetc) samtidigt.

Hursomhelst så är största anledningen till att jag ville kunna programmera mitt HHKB, att jag ville ha mac keybindings på min Windowsdator, typ super+left för [Home] och super+right för [End] som på mac istället för att ha dedikerade knappar för Home och End.
Men då vill jag även ha en setup som har alt+C för att kopiera istället för ctrl+C men jag vill ändå kunna använda alt som vanligt till allt annat, om det makes sense?

När jag spelar League of Legends så vill jag kunna använda alt i spelet. Finns det några sådana möjligheter?
Alltså att alt+c, v, x och z är macros men alt+allt annat är vanlig alt? Eller måste jag göra macron för alt+ALLT för att få den funktionaliteten och sedan göra alt till en FN? Inte alltför problematiskt iofs I guess.

Jag fattar inte ens hur man gör macron i TMK Keymap Editor, det kanske inte ens är möjligt?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av careface:

Intressant. Ja, jag försöker programmera alla tangentbord jag rör vid till att likna HHKB så mycket som möjligt.
Men HHKB är inte perfekt för mig. Jag vill kunna nå alla knappar som jag har under fn lager med samma hand som jag håller in fn med, om du förstår?
Det är anledningen till att pilarna är så amazing på HHKB men är helt oanvändbara på Ducky Mini och Pok3r (För mig) för att man förväntas klicka på fn med ena handen och använda andra handen till pilarna och då blir det svårt att köra modifiers (hoppa hela raden, hoppa enskilda ord, markera etcetc) samtidigt.

Hursomhelst så är största anledningen till att jag ville kunna programmera mitt HHKB, att jag ville ha mac keybindings på min Windowsdator, typ super+left för [Home] och super+right för [End] som på mac istället för att ha dedikerade knappar för Home och End.
Men då vill jag även ha en setup som har alt+C för att kopiera istället för ctrl+C men jag vill ändå kunna använda alt som vanligt till allt annat, om det makes sense?

När jag spelar League of Legends så vill jag kunna använda alt i spelet. Finns det några sådana möjligheter?
Alltså att alt+c, v, x och z är macros men alt+allt annat är vanlig alt? Eller måste jag göra macron för alt+ALLT för att få den funktionaliteten och sedan göra alt till en FN? Inte alltför problematiskt iofs I guess.

Jag fattar inte ens hur man gör macron i TMK Keymap Editor, det kanske inte ens är möjligt?

Jag tror att fler kan vara intresserade av frågeställningen, och eftersom sökfunktionen är sisådär på forumet, för att uttrycka det snällt, kanske det är bättre att fortsätta diskussionen i @dorf_se TMK-tråd? http://www.sweclockers.com/forum/trad/1449834-tmk-keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Jag tror att fler kan vara intresserade av frågeställningen, och eftersom sökfunktionen är sisådär på forumet, för att uttrycka det snällt, kanske det är bättre att fortsätta diskussionen i @dorf_se TMK-tråd? http://www.sweclockers.com/forum/trad/1449834-tmk-keyboard

Det låter som en bra idé, visste inte ens att det fanns en sådan, tack för hänvisningen.

Edit: Jag copy pastear.

Permalänk

Hjälp, jag har dragit ur en Cherry stabilizer och vet inte hur man trycker in den igen. När jag trycker på keycapen igen så är den fast i nertryckt läge. Har aldrig haft med stabilizers att göra. Sedan undrar jag om man kan fräscha upp trötta MX blues. Jag har köpt ett begagnat bord där klicket är knappt hörbart.

Permalänk
Medlem

@careface: Jag svarar här då jag inte har något att tillföra gällande macron i TMK :).

Jag kan inte annat än hålla med. Jag körde windows på min nya stationära en stund och även om windows som sådant var mycket trevligare än jag befarat (jag hade inte använt en windowsdator sedan ~2000) kunde jag inte komma överens med hur tangentbordet fungerar under windows. Det faktum att jag drog upp startmenyn var ett ständigt störmoment, men det hade nog gått att vänja sig av med. Värre var det faktum att jag, som du skriver, var tvungen att använda nav-clustret istället för cmd och piltangenterna. Jag tycker det senare känns mer naturligt och enklare att fixa med en hand och jag hade väldigt svårt att vänja mig av med väl invänjda tangentkombinationer för att flytta eller markera ord eller rader. Det blev en hackmac av datorn istället, så var det problemet ur världen. Andra problem, men jag kan i alla fall använda datorn som jag vill och få något gjort på den.

Med det sagt är jag väldigt intresserad av eventuella lösningar för att använda mac-tangentkombinationer på windows, om inte annat så för att kunna ge windows en ärlig chans...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som vet var jag kan hitta keycaps till piltangenterna med gummibeläggning (eller annan textur)? Helst med möjlighet till bakgrundsbelysning. Har ett CM Masterkeys Pro M och inte riktigt vant mig vid att ha piltangenterna tillsammans med numpaden, så skulel behöva några tangenter som har lite annorlunda textur.

Hittade på maxfps, men kostade 200kr vilket kändes lite onödigt dyrt när jag endast behöver 4 st.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD