LG Nexus 5, Retro TV-spel, Anime-planscher, LaserDisc, diverse kablar, Pioneer 50" plasma

Permalänk

LG Nexus 5, Retro TV-spel, Anime-planscher, LaserDisc, diverse kablar, Pioneer 50" plasma

Står vårrensning, vissa saker sätter jag minimumpris på - men det mesta är det fri budgivning på. Kan mötas upp i Uppsala, kan skicka med PostNord, DHL eller Schenker mot ersättning. Kan ev. leverera vissa tyngre saker (Plasman, LaserDisc tex.) mot bensinkostnad.

Kör ett varv till på de saker som ej blev sålda sedan förra annonsen

Betalas till Swish alt. mitt Swedbankkonto.

LG Nexus 5 svart i mycket bra skick, använd av svärmor. Inga repor på skärm, inkl laddare och originalkartong - OBS! Låst till 3. Bud från 500kr

Pioneer PDP-505XDE, 50" PlasmaTV inkl. separat mediabox, original väggfäste ingår. OBS! Bilden tar ca 30 - 60 sekunder innan den har "vuxit fram". Ev kan några svarta pixlar hoppa fram i mitten av skärmen. Bud från 200kr

Pioneer CLD-D406 LaserDisc spelare, kraftigt modifierad på insidan med flera kilo asfaltsplattor för att minska vibrationer och ljud. AudioQuest BigFeet sitter under maskinen för att minska vibrationer och ljud ytterligare. 230 - 110v step down transformator ingår. Spelaren säljes helst inkl. alla 19 filmer, så bud på hela paketet. Behöver hämtas eller köras ut pga vikt.

Filmer:
Anime: Kishin Heidan vol 1, 2 och 4. MD Geist. Crusher Joe the Movie. Hades Project Zeorymer Vol. 1 och 2 samt Neon Genesis Evangelion vol 0:1 och 0:2 (OBS! Evangelion helt på Japanska!)

Spelfilmer: From Dusk till Dawn, Pulp Fiction, Four Rooms, Crimson Tide, Blade, Cutthroat Island, The Fifth Element, James Bond - Tomorrow Never Dies, Contact, samt sista halvtimman av Independence Day...

Scartväxel inkl fjärrkontroll. BT 941 Quattro+. 4st Scart in, 1st ut + separat ljud via RCA. Bud från 150kr

Denon TU-255 radiodel, svart i nyskick. Bud från 150kr

Spel: Se på bilderna, de spel som har kartong är kompletta.
Game boy original: Solomon´ Club samt Tetris.
Game boy Color: Tetris DX
Game boy Advance: Super Mario Advance 3 - Yoshi´s Island samt F-Zero GP Legend

Nintendo GameCube NTSC - USA: Metroid Prime - Går med rätt förutsättningar att köra med Progressive Scan - 480P

Playstation (1) NTSC Jap: Final Fantasy VIII (8 alltså) samt Ridge Racer Type 4

Diverse kablar:
Monster Cable "Jumpers" 2st set.
Monster Cable - Playstation 2 Component Cable, 3m
Monster Cable Antennkabel, 6m

Anime / Manga vägg scroll / tyg-planscher:
4st hängbara i tyg med Neon Genesis Evangelion motiv.
1st väldigt special 1 papp / bambu(?) som kan användas som rullgardin. OBS! Vänder man på dessa så finns Autografer från DIF Hockey, när dessa var hos Egmont och skrivit på sponsorkontrakt för Playstation. Kommer ej ihåg det exakta året
Autograferna är följande:
Espen Knutsen, 1994-97, 1998-00
Björn Nord, 1992-00, 2001-04
Mikael Håkanson, 1996-00
Nichlas Falk, 1995-11
Thomas Johansson, 1991-00
Mikael Johansson, 1997-99
Samt från dåvarande nummer 33 (kan ej utläsa...)

Happy bidding, all budgivning sker i tråden ej i PM! Jag väljer att sälja eller inte sälja till vem jag vill eller om priset är för lågt. Mer info och eller bilder kan ordnas om så önskas.
Sätter slut på budgivningen måndag den 20:e kl 21:00 - Om vi inte kommer överens om annat.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjo! Jag har alltid varit sugen på att ha en nexus! Budar ditt angivna pris + frakt för den

Permalänk
Skrivet av DanteLarka:

Tjo! Jag har alltid varit sugen på att ha en nexus! Budar ditt angivna pris + frakt för den

Noterat, jag har 2 till personer som är intresserade / har budat via PM. Har satt sluttid till kl 21:00 i kväll

Permalänk

@Franzenmannen: När köpte du telefonen, och finns det kvitto kvar? Står ju på tre:s hemsida att det är gratis att låsa upp telefonen om den köptes för mer än ett år sedan.

Permalänk
Skrivet av DanteLarka:

@Franzenmannen: När köpte du telefonen, och finns det kvitto kvar? Står ju på tre:s hemsida att det är gratis att låsa upp telefonen om den köptes för mer än ett år sedan.

Den är från September 2014, så då är det alltså gratis att låsa.upp, tack för informationen.

Permalänk

@Franzenmannen: Finns det några mer bud eller är det fortfarande 500 kronor som gäller?

Permalänk
Skrivet av DanteLarka:

@Franzenmannen: Finns det några mer bud eller är det fortfarande 500 kronor som gäller?

Just nu är det ditt bud som leder med knappa timman kvar.

Permalänk

550 kr + frakt, om den är felfri

Permalänk
Permalänk

OK, bud gäller

Permalänk
Permalänk
Skrivet av DanteLarka: