EVE Online - Söker fler Svenska spelare!

Permalänk
Medlem

EVE Online - Söker fler Svenska spelare!

Vi letar efter fler Svenska och Norska spelare till New Edens största och klart roligaste nordiska gäng!

Vi är en ”NullSec” corporation som har primärt fokuserar på ”Small roam/fleet PvP”, ”Alliance (big) fleets” och ”Gate camps”. Vid sidan av så tjänar vi ISK i våra Allians ägda solsystem.

Vi söker dig som vill ha Svensk/Norsk gemenskap i New Eden och som vill ha kul med oss. Vi tar in dig som känner till och har bott i "NullSec" tidigare lika gärna som er som aldrig har varit där innan. Vi har bra träningsprogram för dig som inte har PvP:at tidigare samt till er som kanske har tagit en paus ifrån EVE.

Yjellio har varit etablerade i mer än fyra år och vi har aldrig haft så kul som nu! Vi pratar norska och svenska i corpen och uppdelningen är just nu cirka Norskar 40 % - 60% Svenskar. Vi tar tyvärr inte emot Danska spelare då vi inte förstår dom och vill kunna prata våra modersmål i våra flottor och aktiviteter.

Vi kommer precis från ett fyra års medlemskap i Circle-of-Two alliansen men lämnade på grund av nya ”Metat” som är ”Super Carriers” och Titaner vilket vi tycker är väldigt tråkigt att flyga i 10 % TiDi samt saknandet av annat motstånd. Därför lämnade vi för nya äventyr och för att spela EVE så som man ska spela det!

Vi bor numera i Querious under The Volition Cult där vi har fritt fram att göra det vi gillar och är bäst på, PvP:a och förstöra fiendeskepp. Vi gör allt från ”small gank PvP”, BlackOPs, WH roams, tar månar från fiender, anfaller ”Citadels”. Vi håller även på med mining, ratting och industry när vi inte har saker att skjuta på, vilket funkar bra i alliansenssystem. . . .

Vi erbjuder:

  • Dagliga PvP aktiviteter

  • SRP Program

  • Vi lånar ut skepp för alla Yjellio (PvP) aktiviteter

  • ”Stratetgic War Deployment and engagements” med Alliansen

  • Spelar utveckling

  • PvP träning

  • Diverse priser som för till exempel; ”Mest PvP aktiva medlemmen (månadsvis)” eller ”Mest utvecklade spelaren (månadsvis)

Om du har några frågor eller vill ha mer information, kontakta gärna någon av oss, gå med i vår publika kanal "Yjellio Public" och skriv med oss eller snacka med oss på vår publika Discord kanal!

Rekryterare:
Deadly Ki-Kunni
Stridsflygplan
Leah Virpio

Permalänk
Medlem

@TheBaffy: Kanske man skulle ta upp eve igen! Måste erkänna att suget finns där!
Vart ju tidigare medlem i yjellio men har väl inte en asset kvar antar jag vid c02s gamla station i nullsec :p.

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

@jerkaaaa:

Hej Jerka,

ja det är bara att komma tillbaka. Stridsflygplan och Leah Virpio, dina gamla corpmates har varit med mig i år nu! Bara börja igen och ta kontakt!

Dina saker i Tribute är dock körda, sorry, haha

Mvh
Baffy

Permalänk
Medlem

@Baffys: Har isk kvar så det räcker iaf och är ju inte svårt att skaffa mer om det är så

Har ganska mycket med jobb just nu, men ni sitter säkert på någon TS/Discord server någonstans man kan komma in på och snacka lite skit i? (Edit: Såg nu att du hade länkat en server ) Du har ju mig på skype om inget annat

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

CO2 kanske justerar "meta" något efter gårdagens holmgång: http://evf-eve.com/services/brcat/?s=2630&b=7499310&e=135&t=u...

Permalänk
Medlem

@Snody: Det gör dom säkert, vi är dock inte med dom längre men antar att dom får kolla igenom lite hur deras piloter flyger sina capitals, för det va så många som gjorde fel..

Permalänk
Medlem

Hallå.

Jag har så smått tagit upp eve igen efter 2 års frånvaro och skulle tycka det vore trevligt med lite umgänge. Har en gubbe med typ 18 milj sp men jag skulle inte säga att jag har särskilt bra koll på spelet överlag. Har minat lite i null sec och hoppar just nu runt mellan varje svart hål jag kan hitta i jakt på saftig loot.

Har aldrig pvpat så länge inte fly från andra som försöker skjuta mig ( och faktiskt lyckats överleva de flesta gångerna!) räknas som pvp.

Ni får väl höra av er om jag ska skicka en sån där nyckel för att kika skills, api hette det väl.
Jag vill tro att jag är trevlig och kan således därför bidra med s.k. God stämning.
Nickar Shuma Nion.

Hade bra!

Visa signatur

💻Legion 5 Pro | Ryzen 7 5800H | GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 2560x1600 165hz |
🎮 ASUS Rog Ally | AMD Ryzen™ Z1 Extreme | 16GB RAM | Crucial P3 2TB SSD |
📸 Sony A6400 | Alldeles för många objektiv |
📱 ASUS Zenfone 9

Permalänk
Medlem

Kontakta oss ingame

@sorcgsdf: Hej, kontakta oss "ingame"när du är online så kan vi snacka om det!

Sök på Yjellio så ser du vår publika kanal så kan du prata med någon av oss här nedan:
Deadly Ki-Kunni
Bravie One
Stridsflygplan
Leah Virpio

Vi kan snacka lite så skickar vi ett formulär du kan få fylla i

Mvh
Baffy