Permalänk
Medlem

MSI Nvidia GTX 970 [Ej såld]

Hej!

Säljer av mitt gamla kort då jag har uppgraderat. Införskaffades runt årsskiftet 15/16 och har fungerat felfritt och är oskadat. Ej överklockat samt digitalt kvitto finns.

Kortet finns i Umeå och kan skickas mot att köpare står för frakt. Kommer att vara i Malmö under påskhelgen och skulle kunna göra en deal där och då om det så skulle vara.

Bud från 1.500 kr.

Föredrar betalning genom Swish. Inget skickas förrän pengar finns på kontot.

Jag förbehåller mig även rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr med hämtning i Umeå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

1500kr med hämtning i Umeå.

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1600 + hämtning

Permalänk

1700+frakt=)

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen imorgon kl 18.00.

Permalänk
Medlem

Budgivning öppen igen p.g.a. oseriösa budare!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500 inkl. frakt!

Visa signatur

Processor: i5 9600k @4.9 GHz Kylning: Dark Rock 4 Moderkort: ASUS TUF Z390-Plus Gaming RAM: Corsair 16GB 2667MHz Grafikkort: Asus RTX 2070 ROG Strix PSU: EVGA G2 1300W SSD: Samsung 850 EVO 250GB HDD: 1TB WD Blue Case: Pure Base 500DX

Permalänk
Medlem

Kan du specificera lite mer information om kortet? Hur mycket minne och vilka utgångar har kortet, mm?

Jag kan tänkas vara intresserad av kortet om det passar mina skärmar med utgångarna! Jag bor på Mariehem så jag kan komma förbi och hämta kortet när det passar dig.

Permalänk
Medlem

@SnigelMF:
4GB minne och har följande utgångar. 1 HDMI, 1 DP, 1 DVI-I samt 1 DVI-D

Permalänk
Medlem

Okej, det funkar för mig! Säljer du det för 1500 kr kan jag komma och hämta det ikväll.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hej.

Jag bjuder 1600+frakt.

Vänliga hälsningar