Asus GTX 1080Ti 11GB Founders edition

Permalänk
Medlem

Asus GTX 1080Ti 11GB Founders edition

Asus GTX 1080Ti Founders edition säljes p.g.a. andra planer.

Kortet är köpt på Inet för ca 3 veckor sedan, funkar klockrent.
3 års garanti från inköpsdatum.

Pris; 6500kr + frakt eller bud.

Finns i centrala Luleå om någon skulle bo i närheten

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, hur jag vill.
Köpare som kan hämta lokalt föredras självklart!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur blir det med garanti, är den körd?

Permalänk

Bjuder 6000kr med hämtning i Lule

Permalänk
Medlem

@eucalyptus: Varför skulle garantin vara borta? Det är 3 års garanti på kortet från inköpsdatum.

@snapoutofit: Noterat

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Klad:

@eucalyptus: Varför skulle garantin vara borta? Det är 3 års garanti på kortet från inköpsdatum.

Alla tillverkare låter inte garantin överföras till andrahandsköpare.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1: Hade inget problem med mitt Asus 780 dc där en fläkt gick sönder för ett par år sen, köptes lätt beggat. Bara skicka in och fick kylaren utbytt, oavsett så bistår jag med hjälp om något mot förmodan skulle uppstå. Inet brukar inte vara bråkiga Kortet är ju bara någon vecka gammal och det är inget problem med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klad:

@eucalyptus: Varför skulle garantin vara borta? Det är 3 års garanti på kortet från inköpsdatum.

@snapoutofit: Noterat

Är upp till Butiken att överföra garantin till andrahands ägare alltså Inet i detta fall.

Vet att det är kanske 50% av butikerna som godkänner detta och aldrig frågat dom om hur dom ställer sig mot detta.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Jag har nu ringt och pratat med Inet(Mikael var hans namn i telefon) gällande garanti frågan, och det är inget problem från deras håll att jag säljer kortet till en ny ägare så länge nya köparen får med följdesedel/kvitto.

Permalänk

Bjuder 6200 + frakt för att skicka till Örebro.

Permalänk

6300kr, hämtar i lule

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk

6400kr + frakt

Visa signatur

Gaming:[Asus Crosshair Extreme X670e]-[AMD R9 7950X3D]-[G.Skill TridentZ 6000Mhz 32GB]-[MSI Suprimx RTX 4090]-[Samsung 980PRO 2TB]-[Lian Li O11]:.
Server:[Asrock Rack X570d4u-2l2t]-[AMD R5 5600X]-[64GB ECC]-[nVidia P2000]-[40TB WD Re + 500GB Curcial MX100]:.

Permalänk
Medlem

Tack för bud! Kortet är sålt, en i Luleå som hämtade det för utsatt pris.