Hittar inte inspelningar Shadowplay

Permalänk
Medlem

Hittar inte inspelningar Shadowplay

Hej,

Har precis börjat använda Shadowplay när jag spelar Overwatch.

Problemet är dock att efter min inspelning så hittar jag inte filen/filerna.
Kan klart och tydligt se på hårddiskens utrymme att inspelningen ligger där, men kan för allt i mitt liv inte hitta den.

Har sökt runt på lite olika forum och kan inte se någon bra lösning på detta.

Jag har försökt med följande utan framgång:
Leta upp stora filer i WinDirStat
Söka på filer innehållande "Overwatch"
Söka på specifika filformat
Installera om GeForce Experience

Det är inte hela världen om jag inte återfår filerna men lite små jobbigt att cirka 15-20GB av mitt diskutrymme har försvunnit.

När jag väljer i vilken mapp filerna ska lägga sig så skapas det en undermapp som heter "Overwatch" efter första inspelningen har gjorts.
Men den är tom...

Tacksam för all hjälp jag kan få då jag inte sitter på så mycket kunskap själv...

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut i windirstat då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Kan man inte klicka på "galleri" och sedan "Öppna filplats" i shadowplay om du klickar på "alt + z?

Permalänk
Medlem

@Elghinnarisa
http://imgur.com/a/28CBm
Största filerna verkar vara .mega2 och som jag förstått så är det filer för Doom?

@Kotra25
Klickar jag på galleri så är står det "Inga objekt att visa".
Händer ingeting när jag klickar "Öppna filplats"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belmen:

@Elghinnarisa
http://imgur.com/a/28CBm
Största filerna verkar vara .mega2 och som jag förstått så är det filer för Doom?

@Kotra25
Klickar jag på galleri så är står det "Inga objekt att visa".
Händer ingeting när jag klickar "Öppna filplats"

Tänkte inte direkt på att du skulle hitta filerna utan snarare vad/vilka filer det är som tar mer plats när du spelar in. För du säger ju att utrymmet försvinner men filerna hittar du inte.

Ta en print på allt du får plats med.
Spela in lite till, kolla igen. Och se vad som har ändrats, vad som tagit mer utrymme osv. Så lär du hitta vart dom "är". Sen är ju frågan om det är rätta filer eller om något har gått fel. Men du bör ju få reda på vad det är som äter utrymmet då allafall. Kan ju vara en start.

Har dock själv varit med om att shadowplay vägrar spara mina filer (dock just shadow då och inte vanlig inspelning).

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5