Permalänk
Medlem

Psu Evga supernova 1300watt G2

Säljer mitt Psu Evga supernova 1300watt G2, det är använt i ca 2-3 månader och fungerar kanon.
osäker på när jag skaffade det dock Inköpt på Inet: 161026 kvitto finns.
det finns några skrapmärken på det som det fick vid montering, dock bör det inte synas monterat.
det saknas 1 vga kabel , Ligger någonstans i mitt extremt stökiga förråd och skickas så snart jag hittar den, dock tror jag dom 5 medföljande vga kablarna räcker för dom flesta
i övrigt är alla kablar kompletta.

Jag kan skicka det dock får köparen stå för frakten och jag tar inte på mig någon ansvar vid fraktskador. (packas naturligtvis med omsorg)

Pris:999kr eller högstbjudande. Jag låter annonsen ligga någon vecka eller tills jag fått ett bud jag godtar. fler bilder kan skickas vid förfrågan.

Betalning till mitt swish/paypal eller annan tjänst som ger någon form av säker betalning för båda parter. OBS:Jag vill inte ha kontanter om ni hämtar det på plats.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Inaktiv

Vad jag förstår så har du inget kvitto med garanti kvar eftersom du är osäker på när du skaffade det?

Permalänk
Medlem

@anon162230: jodå visst finns kvitto, det är bara att jag inte orkat kolla det, är väl 10 års garanti på detta nätagget så tyckte någon månad hit eller dit inte spelade någon roll, jag skickar naturligtvis med kvittot till köparen.

Edit: kollade kvittot och det köptes på Inet den 161026 så det är ca 7 månader, gått längre tid än vad jag trodde.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk

999 plus frakt!

Permalänk
Medlem

Vänligen pm´a Inte mig, det blir mycket smidigare för mig att svarar om jag kan göra det i denna tråd, (redan fått ett gäng pm med snarlika frågor)

1: köp nu pris? inget bestämt, jag får se var det landar.
2: jag vill inte ha bud på pm utan i tråden så alla kan se buden.
3: Ja jag kan sälja till någon med lägre bud,
4: Jag skrev någon vecka så annonsen får ligga några dagar åtminstone.

Jag tror detta ska besvara dom frågor jag fått via pm.

//

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt

Permalänk

1200 plus frakt

Permalänk
Inaktiv

@aragon:

Du skrev:
Jag låter annonsen ligga någon vecka eller tills jag fått ett bud jag godtar.

Var därför under intryck att du var intresserad av ett köp nu bud eftersom du specificerade det i annonsen.

Funderade på kanske runt 1500/1600kr + frakt eller något åt det hållet.

Tänkte vi kunde komma överens men om du tänker låta annonsen ligga en vecka så finns inte jag kvar tills dess.

Permalänk
Medlem

@anon162230: ok, tack för intresset, jag kommer låta den ligga några dagar som sagt.

//Mvh

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av aragon:

@FYNXER: ok, tack för intresset, jag kommer låta den ligga några dagar som sagt.

//Mvh

Du skrev:
Jag låter annonsen ligga någon vecka eller tills jag fått ett bud jag godtar.

Var därför under intryck att du var intresserad av ett köp nu bud eftersom du specificerade det i annonsen.

Funderade på kanske runt 1500/1600kr + frakt eller något åt det hållet.

Tänkte vi kunde komma överens men om du tänker låta annonsen ligga en vecka så finns inte jag kvar tills dess.

Då drar jag mig ur.

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Permalänk
Medlem

1400 + frakt

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem

1500 kronor bjudet! Självklart ex. frakt

Permalänk
Medlem

Högsta Bud 1500kr+ frakt. Avslutar denna försäljning I morgon Torsdag kl:13,00 så
jag hinner posta det innan klockan 17,00 så köparen får paketet innan helgen om det ska skickas.
(vill säga om jag fått pengarna innan dess)

//Mvh

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

@aragon: jag ger 1600 + frakt

Permalänk
Medlem

@s1mon0o0: Vinnande bud 1600 kr + frakt.
Vinnaren kontaktas via Pm.

//Mvh

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

@aragon surt, såg tyvärr inte att du hade skrivit en sluttid Men grattis @s1mon0o0
Om det skulle bli så att du behöver en annan köpare så kan jag ta den för 1600kr + frakt