Permalänk
Medlem

Sapphire R9 390 Nitro

Som rubriken lyder så funderar jag på att sälja mitt 390, spelar ändå inte så tunga spel just nu så jag tänkte se om man kan casha in på den digitala guldrushen.

Köpte det här på sweclockers för drygt ett år sedan och är kortets andra ägare. Det har levt en relativt stillsam tillvaro hos mig och har ungefär ett halvår utav garanti kvar om jag förstod produktsidan på komplett rätt. Finns både kvitto och kartong kvar.
Det här är versionen med backplate.

I vanlig ordning så väljer jag själv vem jag säljer till och om jag säljer öht. Kan skickas men då är det förskottsbetalning och bud exkl. frakt som gäller.
Om det skickas så tar jag inte ansvar för postens hantering men emballering efter bästa förmåga utlovas.

Från vad jag sett på marknaden hittills så tänkte jag att vi börjar budgivningen på 2000 kr. Tar endast emot bud i kommentarerna.

Buda på!

Läs hela annonsen här

Permalänk

2k plus frakt

Permalänk

2100 + frakt

Permalänk
Permalänk
Medlem

Bjuder 2400kr.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

Tänkte avsluta budgivningen ikväll och skicka paketet till den eventuella vinnaren imorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Bjuder 2400kr.

Om ingen bjuder över dig innan 22.00 så är kortet ditt.

Permalänk
Medlem

Har tyvärr köpt ett annat kort. @Nietszche får gå före.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk

Är kortet fortfarande till salu? Kan lägga på några hundringar om så önskas