Snälla, hjälp mig välja mobiltelefon!?

Permalänk
Avstängd

Snälla, hjälp mig välja mobiltelefon!?

Jag har en budget på 10.000:- så det innebär att jag kan köpa vilken telefon som helst.

Jag har aldrig haft denna beslutsångest som nu. Jag har en iPhone 5S just nu och den har blivit jätte dålig så den vill jag byta ut.

De 3 telefoner jag spanat in är de jag vill ha. Jag känner att jag vill lämna iOS träsket och gå vidare till Android.

I alla fall, de telefoner jag spanat in är..

Samsung Galaxy S8+
OnePlus 5
Huawei Mate 9 Pro

Det känns så jävla svårt att välja.

Jag tycker mycket om Mate 9 Pro men den känns lite gammal då den släpptes förra året medan Oneplus 5 & Galaxy S8 släpptes precis nyligen. Men jag antar att Mate 9 Pro är fortfarande bra och lika bra som de andra.

Mate 9 Pro och OnePlus 5 ligger på typ samma pris medan S8 ligger på 9000:-

Som jag sa, jag har en budget på 10.000:- men ändå hade det känts bättre med en OnePlus 5 eller Mate 9 Pro eftersom jag hade sparat några tusen lappar till något annat kul.

Men jag har hört att S8an är riktigt grym och jag har hållit den. Den känns mycket bra faktiskt.

Snälla. Hjälp mig välja !!!

Permalänk
Medlem

Jag kan verkligen rekommendera Huawei Mate 9 Pro. Telefonen är riktigt snabb och är kvalitet rakt igenom. Den har även dual sim om det är något du behöver.

Samsung S8 är också ett väldigt bra alternativ. Hade den funnits med dual sim i Sverige så hade jag troligtvis köpt den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade jag inte köpt en iphone 7 innan samsung s8 kom ut hade jag nog köpt en, riktigt sexig liten rackare när jag kollade på den i butik.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Brekker:

Jag kan verkligen rekommendera Huawei Mate 9 Pro. Telefonen är riktigt snabb och är kvalitet rakt igenom. Den har även dual sim om det är något du behöver.

Samsung S8 är också ett väldigt bra alternativ. Hade den funnits med dual sim i Sverige så hade jag troligtvis köpt den.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag behöver inget dual sim.

Hur vet du att den är snabb? Har du den?

Permalänk
Avstängd

Skippa Mate 9, Samsung S8/+ och köper Sony XZ Premium som är det enda valet i mitt tycke.

Har 2st själv och älskar Sony så gudalikt mycket.

Om inte så skulle jag satsas på OnePlus 5 men jag personligen avskyr AMOLED/OLED så är ytterst tacksam att Sony inte fårar efter på det.

Permalänk
Inaktiv

På grund av priset så skulle jag inte välja samsung s8, annars är den riktigt bra. Så har du pengarna och känner att du vill lägga så mycket på en mobilen skulle jag välja samsung s8. Men annars skulle jag välja OnePlus 5. Jag OnePlus One och fortfarande efter alla dessa åren så fungerar den utmärkt.

Permalänk
Avstängd

OnePlus 5 beställd!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PWR-RST:

Skippa Mate 9, Samsung S8/+ och köper Sony XZ Premium som är det enda valet i mitt tycke.

Har 2st själv och älskar Sony så gudalikt mycket.

Om inte så skulle jag satsas på OnePlus 5 men jag personligen avskyr AMOLED/OLED så är ytterst tacksam att Sony inte fårar efter på det.

Får man fråga hur det kan komma sig? Har nog inte stött på någon innan som varit anti-oled.