Permalänk
Medlem

Köpes: GTX 1070 eller 1080

Önskar köpa ett NVidia Geforce GTX 1070 eller eventuellt 1080. Ska få plats i ett Fractal Design Node 304 så bör inte vara för stort (misstänker att inte t.ex. ASUS STRIX får plats). Om du har ett större kort och bor i Göteborg kan jag tänka mig betala lite extra om vi kan testa det i min dator för att se om det passar innan köp.

Kan tänka mig förskottsbetalning om du är en aktiv Swec-medlem och skickar bild med namn och datum handskrivet. Annars gäller blocket-paket eller upphämtning i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett evga 1080 classified, intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Har ett evga 1080 classified, intressant?

Kan vara, pris?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBDev:

Kan vara, pris?

Skickades från m.sweclockers.com

5000kr tänkte jag mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

5000kr tänkte jag mig

Lite dyrare än jag hade tänkt, men ska fundera på det om jag inte får något annat erbjudande. När är det köpt, och finns kvitto? Bor du i Göteborg eller ska det skickas isf?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBDev:

Lite dyrare än jag hade tänkt, men ska fundera på det om jag inte får något annat erbjudande. När är det köpt, och finns kvitto? Bor du i Göteborg eller ska det skickas isf?

Skickades från m.sweclockers.com

Under ett år gsmmalt, inget kvitto tyvärr. Finns i växjö

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Under ett år gsmmalt, inget kvitto tyvärr. Finns i växjö

OK, då får det ju bli skicka isf. Köpt i butik eller på internet? Är det på internet lär det ju gå att fixa kvitto, kanske går i butik också. Kan du inte fixa kvitto är det tyvärr inte intressant

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBDev:

OK, då får det ju bli skicka isf. Köpt i butik eller på internet? Är det på internet lär det ju gå att fixa kvitto, kanske går i butik också. Kan du inte fixa kvitto är det tyvärr inte intressant

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, får leta efter annan köpare. Är nämligen andra ägaren. Blev lovad kvitto från första ägaren men han ljög tydligen.

Permalänk
Avstängd

Han har I denna tråd begärt 4800kr,så tycker inte du borde bjuda mer än så!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Han har I denna tråd begärt 4800kr,så tycker inte du borde bjuda mer än så!

Tänker inte sälja den för 4800kr. Ångrat mig, det händer vet du.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av seraj5:

Tänker inte sälja den för 4800kr. Ångrat mig, det händer vet du.

Löjligt att ändra pris 2 dagar efter. Man kan ju inte säga olika pris. Det förklarar ju bara att du ör en oseriös försäljare.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Kommer ändå inte köpa detta kort pga kvittot, så ni behöver inte fylla min annonstråd mer tack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har ett GTX 1070 msi Gaming X som eventuellt är tillsalu vid rätt pris om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacariuz:

Hej!

Jag har ett GTX 1070 msi Gaming X som eventuellt är tillsalu vid rätt pris om du är intresserad.

Hej!

Ja, det kan vara intressant. Pris?

Permalänk
Medlem

@DBDev: hej hade tänkt mig 3800kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacariuz:

@DBDev: hej hade tänkt mig 3800kr

Tyvärr lite dyrt, kan tänka mig 3400kr plus frakt, om du har kvitto och det inte är för gammalt. Förstår dock om du inte vill sälja det för det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@DBDev: okej. Nja då vill jag nog inte sälja, lycka till med att hitta något bra kort