G1 Gaming 1070, I5 6600k, Z170X-Gaming 3 m.m...

Permalänk
Medlem

G1 Gaming 1070, I5 6600k, Z170X-Gaming 3 m.m...

Hej!

Ska nu sälja av lite prylar som är sparsamt använda då jag valde att uppgradera till lite annat snart efter jag köpt grejerna. Har haft dem i kanske 6 månader, men datorn har stått ett bra tag med.

1. Gigabyte G1 Gaming 1070 GPU
-Fungerar utmärkt & har inte hört något coilwhine alls som andra har nämnt. Fick kanske ett väldigt bra exemplar eller så är mitt chassi väldigt ljudisolerat vilket jag tvekar på då det är ett S340.
-Aldrig överklockad
-Pris: 3500KR
SÅLT

2. Core I5 6600K CPU
-Fungerar lika utmärkt den.
-Aldrig överklockad & alltid varit vattenkyld.
-Pris: 1800kr
SÅLT

3. Gigabyte Z170X-Gaming 3 Moderkort.
-Fungerar utmärkt.
-Kört med M.2 NVMe, osv osv & allt har fungerat superbra med detta MB & har aldrig haft några problem.
-Enda negativa är att det är ett world of tanks moderkort, men skiter man i hur det ser ut så spelar det ju ingen större roll.
-Pris: 500KR.
SÅLT

Om ni väljer att köpa allt så får ni det för 5000kr.

Har även lite annat smått & gott om någon skulle vara intresserad, priset är ej bestämt där så ni kan säga ert pris så får vi se.

-En defekt Corsair H55 cpu kylare, Hade den 1 dag & fungerade som en klocka, startade datorn dagen efter så var den död. Säkert ett lätt fel men ingenting jag orkade lägga ner tid på så köpte en ny.

-En TP-Link Archer c2/AC750 gigbit router (http://cdon.se/hemelektronik/router-tp-link-archer-c2-ac750-w...). Tog ungefär 4 veckor för den att komma (vet inte om det är postnord eller CDON jag inte ska rekommenderar, men lutar mest åt postnord trotts att cdon inte ville ersätta min H55 kylare.) så köpte en annan. Kostar runt 800kr nypris & den ligger fortfarande helt oöppnad så nämn ert pris.

-1 TB WD Caviar Green 64MB cache.
-Köpte den men fick ej plats i mitt chassi då det blev lite fullt med andra diskar.
-Nämn ert pris.

Har nog mer roligt att sälja men det får räcka för tillfället!

Mvh Jeper

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400+frakt för routern

Permalänk

Bjuder 4500 för grafikkort + mobo + cpu

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Bjuder 2700:- för moderkort och CPU

Permalänk
Medlem

3200 för grafikkortet

Permalänk

3300kr för grafikkortet

Permalänk
Medlem
Permalänk

5000:- PM