Tävla och vinn hårddiskar från Seagate och 1 000 kronor i presentkort på Steam

Permalänk
Medlem

Spenderade mer tid än jag vill erkänna på denna. La alla plots själv över ett Seagate kretskort klockan 1 på natten igår och tog min lilla tid på mig att hitta ett snyggt utförande, men jag är mycket nöjd med hur den blev tillslut. Tshirtbilden är fri att användas, även kommerciellt.

Klicka här för enbart motiv och WIP bilder

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Kolla in de här Paint-skillsen

Visa signatur
Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Inaktiv

En liten simpel design!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zetruz:

http://i.imgur.com/ouL5WTJ.jpg

Huehue! Fonten är Trajan Pro 3 som kan laddas ned i detta paket.
(Ville ha en tröja utan femtiotvå olika logotyper på. Jag tror att folk generellt inte gillar att känna sig som reklamblad.)

Gjorde en liten uppdatering av framsidan för att den bättre ska dra ögonen till sig via slogan.
Version 2:

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Jag blir nästan lite trött på att vinna hela tiden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av zetruz:

http://i.imgur.com/ouL5WTJ.jpg

Huehue! Fonten är Trajan Pro 3 som kan laddas ned i detta paket.
(Ville ha en tröja utan femtiotvå olika logotyper på. Jag tror att folk generellt inte gillar att känna sig som reklamblad.)

haha detta är fantastiskt!

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lingon37 <3

Permalänk
Digital fyndjägare

En Liten Uppdatering!

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk

@hypermode: Underrated bidrag, skulle nästan kunna tänka mig att ha på mig något sånt!

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var många år sedan man försökte sig på ms paint... men håll till godo!

Länk: https://imgur.com/a/GKYqK

Permalänk

Då ska vi se då!

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

@Funkmeister-F:

Tack, kul att läsa! 🙂

Visa signatur

Nyheter, tävlingar, tips & tricks, guider och diskussioner om GoPro. GoProForum.se

Senaste trailers och gott & blandat extra material från nya biofilmer! fb.com/Moovi.se

Permalänk
Medlem

Jag har ett seriösare bidrag till tävlingen, glöm bort det kassa skämtet jag postade innan.

Det är en t-shirt skapad av en datornörd, för datornördar!
Vilken datornörd som helst skulle kunna bära den här, på jobbet, hemma, på date med tjejen, på sin väns bröllop, you name it!

En riktig retro style t-shirt av klassisk och välbeprövad design som alla tycker om.
Motivet drar blickar till sig och skapar välbehag i varje datornörds hjärta, därav Ironwolf loggan rätt på hjärtat.
Där den hör hemma.

Motivet passar både män och kvinnor i alla åldrar.
Som den ser ut på bilden ser den också ut i verkligheten!

Låt mig presentera; RetroWolf t-shirt

Om man vill ha lite extra grädde på moset, så kan man trycka upp loggan på ryggen också.
Ett litet extra alternativ med den här snygga t-shirten.

Permalänk

Shirts

Permalänk
Medlem

Seagate SSD-diskar...små men jobbar stort...

Mitt bidrag lär försvinna ut i dimman här...men känner att jag ville hålla det enkelt och diskret...lite som SSD-diskarna....små....diskreta men ändå ett allvar när dom jobbar...

Permalänk
Medlem

Mockup

Visade inte bild
Permalänk
Medlem
Visa signatur

hatar företag

Permalänk
Medlem

Keep it simple!

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk

Modern and Clean - Dark Ironwolf Crystal Pattern

Dark Ironwolf Crystal Patterned Tee - En t-shirt med intressant mönster och stilren design för när du vill representera Ironwolf märket med stil.

Framsida:

Baksida:

Permalänk

Modern and Clean - White Ironwolf Crystal Pattern

White Ironwolf Crystal Patterned Tee - En t-shirt med intressant mönster och stilren design för när du vill representera Ironwolf märket med stil.

Framsida:

Baksida:

Permalänk
Medlem

@Subzero299: vart hittade du t-shirt designen? jag menar alltså motivet av själva tröjan ej logan och det

Permalänk
Medlem
Skrivet av ImDuck:

@Subzero299: vart hittade du t-shirt designen? jag menar alltså motivet av själva tröjan ej logan och det

Googlade på t-shirt mall och valde bildsök. Sen tog jag en bara.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jehu. Blev det någon som vann i denna tävling?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Jehu. Blev det någon som vann i denna tävling?

Sweclockers! Ni har väl inte glömt bort!? ::D

Permalänk
Medlem

brukar det verkligen ta två månader?

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB