Apple lanserar Iphone X, Iphone 8 och Iphone 8 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Jo men tänker mest att de har gjort 13 Iphone och ingen av dem är i 1440 px eller 4K display knappt 1080 px inte många. De är ju trots allt 2017 och Samsung och Sony och andra mobiltillverkare har gjort 1440 eller 4K. När får man se en Iphone med 1440 eller 4K?

För att de måste klå andra tillverkare i "specs"? snart kommer android i 8k med.
Det enda som händer är att du får en gpu som behöver jobba mer och en gpu som behöver jobba mer drar mer batteri.

bara för att nått har högre upplösning behöver nödvändigtvis inte göra det bättre, speciellt när man ändå inte ser pixlarna.
Ser hellre bättre batteritid på android telefonerna än ett peniskrig i upplösning.

Visa signatur

"Datorn har ju fan mer dragningskraft än jorden. Skulle jag ramla skulle jag hamna i datorstolen & inte på golvet."

Permalänk
Medlem

Varför envisas apple med att strax över 720p är det rätta för en mobil för 999usd?
Finns flera gånger när jag använder min jobbmobil och jag helt och hållet inte fixar den låga upplösningen och byter till min oneplus two, och den har bara 1080p.
Förstår verkligen inte deras logik bakom det. 1080p borde vara standard 2017. I värsta fall får dom släppa iphone 8 small edition med 720p.

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Inte jätteimponerd, 8an är en 7s och 10an har en glorifierad ansiktsigenkänning funktion som Samsung har haft i 10år.
Någon kommer att knäcka den inom en vecka och Apple har ingen fingeravtrycksläsare som Samsung att falla tillbaka på.
Känns som onscreen knappar hade varit ett bättre alternativ för de flesta eller iallafall haft det som ett alternativet.

Äpplet gör bra telefoner även om de har blivit lite förutsägbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiruz:

Du ska dela en 200mb stor fil via e-mail? AirDrop till en Mac, PC ingen Mac. Imessage låter som något som endast fungerar mellan Apple och Apple? Icloud drive? Måste man ha en Mac för att komma åt utrymmet? Då återstår Dropbox och Onedrive som är blockat på jobbet av säkerhetsskäl så vad är alternativet menar du?

Kan jag ta en USB sladd och flytta över den till PC,n som man kunnat i alla tider på andra enheter för det måste väl ändå vara det enklaste?

WiFi-direct använder jag då, eller Telegram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Blev dock sugen på att skaffa Apple TV 4K nu men då behövs en 4K Oled TV också så då börjar det bli dyrt.

Lustigt nog lär det inte vara så stor prisskillnad mellan en 4K Oled Tv och en iPhone X när den sistnämnda finns att köpa i handeln...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Som halvt efterbliven Androidtönt och sektmedlem och googledyrkare så ska jag hoppa över de vanliga gnället om hur dålig iPhone, iOS och Apple är och hur otroligt begränsad man är med iPhone varenda gång en ny modell kommer.

Istället kan jag erkänna att jag nu kommer att boka en iPhone X och gå över till den ljusa och lite bättre sidan!

Tack för mig.

Fd Samsucker.

Permalänk
Medlem

Hela Apple har blivit en sekt, folk köper ju vad fan som helst av dom kosta vad det kosta vill. Helt galet.

Sen detta hyllande av Steve Jobs, fattar inte? Dom hade bokstavligen typ 30 min inledning om hur Steve Jobs själ lever kvar i nya iPhone. Jag förväntade mig ärligt att han skulle avsluta inledningen med att alla skulle falla in i bön och vända huvudet mot Steve Jobs gravsten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av anon159643:

Källa? Liksom man får en ny bra smartphone för under 2000kr idag, jag betvivlar verkligen att den stora skaran skaffar en så mycket dyrare mobil än så.
Nu gäller denna artikel ej sverige och den är ett år gammal, men över 80% av de nya mobilerna var en Android, 18% hade Apple.
https://www.theverge.com/2017/2/16/14634656/android-ios-marke...

Men jag pratar Apple produkter generellt och det gäller samma sak med mycket annat som kläder.
Och inom datorer så är det inte alls någon status med billiga produkter från Apple, så du kör med konsumentprodukter du kan man nästan höra folk tala i smyg om de som bär dessa datorer på arbetet, har ni problem med likviditeten för att ni kör Apple är en annan fråga?

Men allt beror på i vilket sammanhang, i skolor bär vissa runt med 5000kr maskiner och då är en 15000kr dator lite status.

Jag har dock flera gånger sagt att Iphone X med allt (klocka) etc är dock något som verkligen drar till uppmärksamhet idag, då de är så tidigt ute med vissa saker. Jag och flera vill se någon prata med klockan IRL och jag skulle nästan gå fram till en helt okänd person ställa mig på knä och fråga, låt mig få testa din iWatch serier 3 telefon.
Stor skärm på mobil och klocka med telefon har funnits före, jag tror dock Apple är ett företag som kan få det bli praktisk användbart. Sedan hackar garanterat fler tillverkare på och jag ser iPhoneX och klockan som framtides standardutrustning kommer se ut.

Runt 67-74 % kör iPhone (iOS) i Sverige.
Va senaste testet dom gjorde tror jag.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

Varför envisas apple med att strax över 720p är det rätta för en mobil för 999usd?

iphone 8 kostar 999 usd?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ipac:

Lustigt nog lär det inte vara så stor prisskillnad mellan en 4K Oled Tv och en iPhone X när den sistnämnda finns att köpa i handeln...

Skickades från m.sweclockers.com

Nepp det är det nog inte, kostnaden är dock mycket större för telefonen då den kommer avyttras snabbare :p.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Christley:

Varför envisas apple med att strax över 720p är det rätta för en mobil för 999usd?
Finns flera gånger när jag använder min jobbmobil och jag helt och hållet inte fixar den låga upplösningen och byter till min oneplus two, och den har bara 1080p.
Förstår verkligen inte deras logik bakom det. 1080p borde vara standard 2017. I värsta fall får dom släppa iphone 8 small edition med 720p.

Personligt såklart, men mer än 720 känns mest som slöseri på en telefon. Jag har ägt båda, och ser ingen skillnad på en mobil med 720 vs 1440 i dagligt bruk. Den höga upplösningen ligger ju bara och suger batteritid helt i onödan.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DJ-SAAB:

Jo men tänker mest att de har gjort 13 Iphone och ingen av dem är i 1440 px eller 4K display knappt 1080 px inte många. De är ju trots allt 2017 och Samsung och Sony och andra mobiltillverkare har gjort 1440 eller 4K. När får man se en Iphone med 1440 eller 4K?

Hur tror du de behåller sitt flyt i prestandan? Inte svårt att rendera i 720P, sen skryta om hur de slår alla andra i 3d-tester när de andra mobilerna renderar de i 4k eller 1440P..

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

+
I stand corrected. Förbisåg möjligheten att använda Edge eftersom jag har svårt för bloatware.

Det är inte det att ekosystemet saknas. På grund av vad jag arbetar med har jag tillgång till både iPhones, iPads, Mac och AppleWatch om/när jag så önskar. Somliga skulle säkert tycka det var underbart. Problemet ligger i att jag inte förstår på vilket sätt Apples prylar blir så oumbärliga att folk går man och huse för att övertrassera sina lönekonton för att skaffa de senaste modellerna - trots minimala uppdateringar mellan generationerna, till en kostnad som få andra aktörer på marknaden ens kommer i närheten av.

Visst är Apple Watch praktisk när man tränar eller vill ställa alarm, få diskreta notiser i möten etc. Men allt det där är sådant som finns i andra, betydligt billigare och mer anpassade alternativ. Och jag klarar mig definitivt utan paddor, som känns för stora och klumpiga att ha med sig och är samtidigt för klena för att ersätta en dator. Bara till för att konsumera, d.v.s en enhet för barn. Mina barn är så pass stora att de inte är intresserade av tablets, men visst. Jag ser din poäng om småbarnsföräldrar. Inte för att jag tycker man skall fördumma ungarna med paddtor, men men

Det är mest fernissan som är annorlunda sett till alternativen. Batteritiden är ju dessutom ganska skräpig för samtliga Apples produkter.

Pennan tillsammans med en 12.9 är en helt okej upplevelse, även om jag fortfarande föredrar Wacom. Mac minin är fortfarande väldigt prisvärd(!) och kan användas som en tyst htpc om man inte är kräsen när det kommer till bildkvalitet. Ironiskt är Minin den produkt som är äldst(?) i Apples nuvarande sortiment och samtidigt den jag tycker är mest prisvärd eftersom de i regel håller i flera år med minimalt underhåll. Macbook Pro var helt okej under en period, men det är många år seda nu och numera är de för dyra för den prestanda man får.

Jag gillar att meka och fixa med tekniken för att anpassa den efter mina behov, vilket jag upplever är frustrerande svårt med Apples ekosystem. Det är så ofta jag springer in i en vägg som Apple har murat upp mest för att jävlas, känns det som. De har bestämt att man inte skall kuna göra vissa saker med deras produkter, som är norm för alla andra likartade produkter från konkurrenterna. Det är helt okej att det tar sådana initiativ att sabba för användarna, de får naturligtvis göra vad de vill med sina produkter. Men det undgår mitt förstånd att de kan överdebitera med ett så arrogant och protektionistiskt förhållningssätt gentemot både sina kunder, distributörsledet och konkurrensen.

"Welcome to the future". Jomenvisst. Plötligt är trådlös laddning och knapplösa skärmar med thin bezel en nyhet...

Roligt med ett utförligt svar, mindre roligt att du lägger ord i min mun om saker man aldrig påstått. (Eller så har du missat något citat, du har ju flera med där). Det du tycker är "hysteriskt" gäller så många andra saker, saker som du väljer bort här. Du hänger på ett datorforum där folk faktiskt byter grafikkort för jättepengar varje år eller "inte förstår" det andra laget om det så är linux eller windows eller mac. Folk som står lite vid sidan om förstår "oss" inte över huvud taget, vaddå överklocka eller *bygga* en dator... jag vill ju bara att det fungerar, direkt, och jag är villig att betala för mig. Känns det igen? Sedan står alla dom som håller på med det och skakar på huvudet och säjer "men, det blir ju så mycket bättre... om man meckar själv!" (eller motsvarande). Du glömmer av, rätt eller fel, att den här gruppen, som inte vill greja med detaljer, är majoriteten av konsumenter. Du som hänger här, borde veta att du som gillar att mecka med tekniken... ja, du är en sällsynt person gällande datorer (och i ditt fall telefoner). Jag tror exempelvis inte att du är lika förtjust i att meka med allt, kan det stämma? Du gillar inte att bygga din egen mediaserver från scratch och har varken kunskap eller intresse av att programmera ihop skrället, kanske?

Är du med på min poäng (jag kanske skriver lite för mycket, ok)?

Om du tar bort den där saken ur ekvationen, att "meka med tekniken" och istället lägger in "det ska bara funka" (och att det istället får vara överprisat eller inlåst), ja då har du typ alla med apple där. Det är faktiskt så enkelt, iaf för privatpersoner.

Blandar man det med arbetet dessutom... ja, ser jag till mig själv och min egen situation (ansvarig för all teknik på ett mindre företag, en skock med barn i åldrar 8 - 16, övrig familj som ser mig som fri support osv) så pekar jag med hela handen på apple när någon frågar vad jag rekommenderar. Inte servrar och datorer (workstations), utan telefoner och för dom hos mig som sitter i lastmaskiner / vaktmästare / montörer - det är så enkelt och så "inlåst" ur burken (annars hade ju jag fått låsa allt s.a.s) att till och med mina äldre jobbarkompisar tycker det är riktigt roligt. Tricket är att här blir det alltså billigare med apple, mindre utbildning, mindre administration, mindre support (jag vågar inte skriva "noll", men det är inte långt ifrån) och när jag kört med Android, Microsoft (fan vad jag hatar Surface i företagsmiljö) så ser jag verkligen fördelen med "överprisade" Apple.

//edit - kanske kan sammanfatta det med att jag *förstår* den teknikintresserades alla argument mot apple, men dom faller platt när man inte är objektiv eller ser till mer än enskilda "stand alone" exempel.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Detta har ju fan blivit löjligt. Folk måste byta telefon var och varannat år. Jag var inne i den där karusellen själv ett tag. Man dras med. Problemet är ju att en ny telefon är precis lika tråkig som den gamla efter 5-6 dagar.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnvlad:

Detta har ju fan blivit löjligt. Folk måste byta telefon var och varannat år. Jag var inne i den där karusellen själv ett tag. Man dras med. Problemet är ju att en ny telefon är precis lika tråkig som den gamla efter 5-6 dagar.

Hur ofta byter du grafikkort?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Inte ens 1080p för 8000 kr? 11500 kr för att spela angry birds och ta selfies? Aja, gnäll aldrig om att något är dyrt någonsin igen om ni har råd med en sån här 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Fractal Design 650w modulär - Piledriver FX8350 + Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 - 4x2 gb Corsair Dominator 1866 mhz 9-9-9-24 - 1x 500 gb sataII, 1x640 Western Black Caviar, 1x Crucial m4 128 GB SSD - Fireface UCX (ljudkort) - SAPPHIRE Radeon HD7870GHZ (överclockat) - ASUS någonting lite över medelklass, 3 st 120mm chassifläktar Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem

X är riktigt nice, synd att de vägrar lämna iOS bara. De borde släppa en Android-version av deras telefoner också, då hade jag kunnat tänka mig att använda dem, för de har onekligen bra hårdvara.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Hur ofta byter du grafikkort?

Ett grafikkort kostar sällan 13 000. Det är snarare som att alla skulle köpa helt ny dator varje år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Fractal Design 650w modulär - Piledriver FX8350 + Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 - 4x2 gb Corsair Dominator 1866 mhz 9-9-9-24 - 1x 500 gb sataII, 1x640 Western Black Caviar, 1x Crucial m4 128 GB SSD - Fireface UCX (ljudkort) - SAPPHIRE Radeon HD7870GHZ (överclockat) - ASUS någonting lite över medelklass, 3 st 120mm chassifläktar Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekl3M:

Efter att jag såg

https://www.youtube.com/watch?v=ZCQuasiJgYM

Så kommer jag inte kunna motstå ett köp

Enda intressanta modellen, iphone 8 är sjukt tråkig inte hänt nånting sen iphone 6, förutom force touch. För en vanlig användare är det ju SE eller 6S med större lagring som är mest prisvärt nu, jämfört med 8an.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Vart står det att jag oroar mig för någons ekonomi? Ingenstans alls.
Det jag påpekade var att priserna idag på mobiler är helt galna och vissa kommer att köpa dessa enheter ändå för att de ingår in någon slags sekt.

Sedan om du har råd att köp 1 eller 10st är totalt irrelevant.

+1 för galna mobilpriser!

I Sverige tror jag det är mindre sekt och mer status för de telefoner som säljs. Då försäljningen av iPhones sjunkit i större delen av världen går försäljningen i helt motsatt riktning i Sverige. Tror mycket av det beror på att en stor skara iPhone-ägare i Sverige får sina telefoner betalda via jobbet och slipper ta ur s.k. egen ficka.
Inget ont om iPhone i sig, det är en bra och proffsig produkt men priset har jag svårt att motivera i sammanhanget för en medelklass privatperson.

Visa signatur

Tower: ace Battle IV | CPU AMD Phenom II X2 BE unlocked 4cores@3,2GHz | RAM 8GB DDR2@800MHz | MB ASUS M4A785-M | GFK AMD Radeon HD 6850 1GB | HDD Kingston SSD Now 60GB (/) Seagate 2TB(/home) | OS Ubuntu 20.04 LTS
-Numera titulerad: "dator-hipster" då jag har en AMD GPU och dessutom kör Linux.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hwasser:

Ett grafikkort kostar sällan 13 000. Det är snarare som att alla skulle köpa helt ny dator varje år.

Skickades från m.sweclockers.com

En helt ny dator kostar enligt mig avsevärt mer än 13k :p, ja byter nog min vartannat år också. Det är ju ett forum för teknikintresserade så folk byter väl saker lite oftare här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Kommer nog inte byta ut min 7a mot X faktiskt, trodde jag skulle det men jag vet inte om jag tycker det är värt kostnaden. Blev dock sugen på att skaffa Apple TV 4K nu men då behövs en 4K Oled TV också så då börjar det bli dyrt.

Ja och Philips oled tv i 4k kan du får för 15000 och sälja om tre år för halva priset medans iponen inte är värd en tiondel om tre år.

Permalänk
Medlem

Vad är bättre på denna än på den dyra, men ändå mycket billigare Samsung S8+?
Ser ut som att de lanserar en ungefär likvärdig telefon senare, till ett mycket dyrare pris och dessutom hävdar att detta kommer att definiera mobilmarknaden framöver.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Ja och Philips oled tv i 4k kan du får för 15000 och sälja om tre år för halva priset medans iponen inte är värd en tiondel om tre år.

Precis min tanke, hade jag inte köpt TV för 2 år sedan för de summorna skulle jag slagit till. Tycker en TV bör användas 3 år iaf innan den byts ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigelkorren:

+1 för galna mobilpriser!

I Sverige tror jag det är mindre sekt och mer status för de telefoner som säljs. Då försäljningen av iPhones sjunkit i större delen av världen går försäljningen i helt motsatt riktning i Sverige. Tror mycket av det beror på att en stor skara iPhone-ägare i Sverige får sina telefoner betalda via jobbet och slipper ta ur s.k. egen ficka.
Inget ont om iPhone i sig, det är en bra och proffsig produkt men priset har jag svårt att motivera i sammanhanget för en medelklass privatperson.

Statistik från slutet av 2016 verkar tyda på att betydligt fler än de som får en via jobbet har iPhone i Sverige.

Källa: http://www.swedroid.se/sa-har-mycket-storre-ar-ios-android-sverige/

Permalänk
Medlem

Kunde inte motstå längre, bokade precis en X 256 GB i rymdgrått.

Ja, jag är en Apple-fanboy.

Nej, "restriktionerna" är inget problem för mig.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem
Skrivet av hwasser:

Ett grafikkort kostar sällan 13 000. Det är snarare som att alla skulle köpa helt ny dator varje år.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, det är som att folk köper ett nytt grafikkort för 6000-7000 varje år.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Förstår inte att så få folk reagerar på Iphone X skärmutskärningen.
När man kollar på media, spel osv så ser ju bilden helt skräp ut eftersom den skärs ut där sensorerna/kameran är.

Det dom visade på demot redan fick mig att säger aldrig i livet jag kan ha en mobil där media visas så, hade fått spel.
Man kan göra hela skiten till en rektangel men då blir bilden pytteliten.

Det andra såg bra ut, och jag var lite sugen men skärmens utskärning på media gjorde att jag inte vill ha den. Nog det sämsta tänket jag någonsin sett.

Iphone X med små skärmkanter som LG g6,Galaxy s8 hade jag köpt direkt, tyvärr ville dom väl göra något udda weird så därav denna urskärningen på skärmen som förstör media totalt.
Man kan ju testa genom att skära ut en liknande form och klistra på sin skärm, se hur kul det är att spela, kolla serier osv med den där

Får väl se nästa år vart dom tar iphone riktningen, om dom ska fortsätta med dessa konstiga formerna på skärmen som iphone X eller om dom krymper skärmkanterna på dom andra till G6,Galaxy nivåer osv. Mer passande.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av hwasser:

Ett grafikkort kostar sällan 13 000. Det är snarare som att alla skulle köpa helt ny dator varje år.

Skickades från m.sweclockers.com

Ett grafikkort? du är på ett hardcore forum
Plzz

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiruz:

Du ska dela en 200mb stor fil via e-mail? AirDrop till en Mac, PC ingen Mac. Imessage låter som något som endast fungerar mellan Apple och Apple? Icloud drive? Måste man ha en Mac för att komma åt utrymmet? Då återstår Dropbox och Onedrive som är blockat på jobbet av säkerhetsskäl så vad är alternativet menar du?

Kan jag ta en USB sladd och flytta över den till PC,n som man kunnat i alla tider på andra enheter för det måste väl ändå vara det enklaste?

Jag använder USB sladd och för över filer från min 7:a med bravur till PC