Microsoft Classic Intellimouse dyker upp på webben

Permalänk
Melding Plague

Microsoft Classic Intellimouse dyker upp på webben

En av Microsofts mer populära möss är modellen Intellimouse, vilken nu dyker upp i en ny version på företagets webbplats.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Perfekt Prisjakt-produkt (som vanligt)!

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Medlem

De har ju varit helt OK tidigare så det kan nog bli bra nu med. UInte direkt någon "Wow!!"-faktor på dem men de duger till det de är tänkta för.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

ååå den där gamla musen var ju bra. Tror jag har en liggandes i en låda hemma. 2017, året då man gör remake på all gammal hårdvara.
3310, NES, SNES, den här... finns säkert fler

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

TRE PUNKT NOLLAN

Permalänk
Medlem

Blir kul att testa på

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Vilken tjusig design.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Hoppas bara de inte sabbar den som de gjorde med Comfort 6000, en väldigt hype'ad mus som gjorde alla besvikna.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem

Trevligt med att de faktiskt använder en sensor som går att använda på mer högupplösta skärmar.
De lär sig iallafall något.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

IntelliMouse är sjukt eftertraktad (och välanvänd) här på kontoret då den passar både höger- och vänsterhänta.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Så scrollhjulet är detsamma. Trist, för det var just sceollhjulet som pajjade först på mina +3 st ex jag ägt av musen.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Bästa nyheten på länge

Permalänk
Medlem

*installerar cs 1.6*

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Bara hålla tummarna för att det blir en vettig sensor i den, och att de inte smetat in massa onödigt krafs som ökar vikten.
Om de träffar rätt på alla punkter och musen är lika rapp i spel som den första modellen så kommer det nog bli en hit!

Permalänk
Medlem

Härligt. Då kan jag pensionera min nuvarande 3.0, den börjar bli uttjänt.

Permalänk
Proffsmoddare

"Bästa pris på Sagan Om Konungens Återkomst"

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Går hårt på kontoret ^^

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Formen, Vikten, Glidet över musmattan, Responsen, Precisionen, Utseendet, Kvalitén, Priset.
Om den nya musen har liknande specs som ovan så blir det 2-3 köp så man har i reserv har en MS IM 3.0 som fortfarande är hel och funkar dunder (hela 7 år snart ).

e:

Skrivet av Ahlen:

hehe min såg nästan ut så också dock så höll plasten på klick-ytan att bli väldigt tunn

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Medlem

Va? Samma storlek som innan? Har de missat att nylanseringar av 90talsprodukter ska vara cirka 18% av storleken av orginalet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade en original som användes flitigt flitigt under många år, sen slets scrollhjulet ut. Hade en 3.0 ett tag också men inte riktigt lika länge av någon anledningen som jag inte minns, tror att det kan ha varit att jag ville ha fler knappar på musen.

Hade också en Intellimouse 4.0 som jag nästan spydde på för den var så dålig. Har sneglat på "kopiorna" från andra märken men aldrig köpt någon.

Kanske blir ett köp, om än bara för nostalgin

Permalänk
Medlem

Svårslaget god nyhet såhär en onsdag. Det här tyckte jag var lite kul med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dracc:

Perfekt Prisjakt-produkt (som vanligt)!

Skrivet av fadelol:

Svårslaget god nyhet såhär en onsdag. Det här tyckte jag var lite kul med

https://i.imgur.com/4GApWSU.png

Jag har aldrig fattat om det är autogenererat av prisjakt eller om det är sweclockers som väljer vilken produkt som ska visas i anslutning till artiklar. Nån som vill upplysa mig?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Jag har aldrig fattat om det är autogenererat av prisjakt eller om det är sweclockers som väljer vilken produkt som ska visas i anslutning till artiklar. Nån som vill upplysa mig?

Ingen aning, men har svårt att se hur man skulle kunna autogenerera Konungens återkomst

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Piece of Cake:

Jag har aldrig fattat om det är autogenererat av prisjakt eller om det är sweclockers som väljer vilken produkt som ska visas i anslutning till artiklar. Nån som vill upplysa mig?

Det är vi själva som väljer Prisjakt-länkarna. Ibland länkar vi till produkten det handlar om och ibland (som nu) väljer vi att skoja till det lite.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

EN SÅN SKA JAG HA!

Hoppas dom fixxat scrollhjulet nu!

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Hade en till spel-datorn i ca 4-5 år innan den blev ersatt. Grymt bra grejer ju!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

IT kärlek på hög nivå Varit missnöjd med både Razor(gått sönder efter 6 mån typ) och Steelseries (Sämsta scrollgjulet I historien, när man ska zooma ut på googlemaps kommer man närmare istället t.ex).

Vore trevligt om man kunde stänga av det vita ljuset, eller att det är svagt sken, men ser ju snygg ut.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Yes! Har kört en sådan sedan 2003 och har inget intresse av att byta modell. Tänkte faktiskt häromdagen hur jag ska göra när nuvarande dör helt och hållet.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Givet köp när den kommer ut i butik! Klockren mus.

Permalänk
Medlem

3.0 är det bästa påhittet sen hotellfrukost!

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850