AOC Agon Gamingskärm 24" och TV/Monitor 24"

Permalänk
Medlem

AOC Agon Gamingskärm 24" och TV/Monitor 24"

Hej, har skaffat mig en utltrawide så säljer nu följande

1. AOC Agon AG241QG 1440p 165hz G-Sync, se länk för mer info.
http://eu.aoc.com/en/gaming/products/ag241qg
Inköpt 2017-02-13 Kvitto och kartong finns.
Pris: 2900:-/Bud

2. Samsung TV / Monitor FX2490HD 24" TV med DVI, VGA och HDMI anslutning, se länk för mer info. https://www.dustin.se/product/5010486353/syncmaster-fx2490hd
Pris: 1000:- /Bud

Ser helst att köparen hämtar i Tyresö alt. vid jobbet i Hägersten.
Förbehåller mig rätten att sälja eller inte sälja till vem jag vill
MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud på 2900:- + Frakt via PM

Permalänk
Medlem

@Deempan: 2st bud på 3000:- + Frakt via PM

Permalänk
Medlem

Bud på 3100:- + Frakt via PM

Permalänk
Avstängd

3250kr + frakt vid snabb affär

Permalänk
Medlem

Högsta bud just nu 3400:- + Frakt

Permalänk
Avstängd

Okej då, då testar jag med 3475kr + frakt.

Permalänk
Avstängd

ursäkta. skall hålla mina bud & meddelanden inom PM hädanefter (tänkte det kanske var nånting som eventuelly störde någon)

Permalänk
Medlem

Högsta bud just nu 3500:- + Frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deempan:

Högsta bud just nu 3500:- + Frakt

3st ligger nu med detta budet men det första på 3500 kom ifrån @Sfbgeneral som just nu leder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deempan:

3st ligger nu med detta budet men det första på 3500 kom ifrån @Sfbgeneral som just nu leder.

Högsta bud just nu 3700:- + Frakt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deempan:

Högsta bud just nu 3700:- + Frakt

Kan tyvärr över buda eller ens bara matcha den andres bud. Mitt sista bud är 3600kr. Grattis båda med en ömsemässigt förträfflig Affär!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

om den här generalen nu av någon anledling skulle ångra sig eller hade konstiga betalsätt (eller bara va jobbig helt i allmänhet), säg då gärna till mig...
....för jag har just nu super lust på din skärm!

Permalänk
Avstängd

nä för TUSAN....jag kan inte ge mig verkar det som hahaha. matchar hans 3,700(+25)kr + en sån trevlig blocketpaket leverans (som jag står för, givetvis). gå med på den dealen & gör mig jätte glad då jag redad börjar känna av hur pass liten prisskillnad ligger mellan en ny & oköpt och mellan en så gott som ny.

om andre killen bara fortsätter höja så måste jag dessvärre ge upp. om jag chillar dec & jan borde jag kunna skaffa en 2017 model runt typ 3000-3300kr. Som tidigare sagt då ger jag mitt sissta försök att få din skärm: 3725kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Hej alla budgivare, då bud ökas med minst 100:- (Jag anser att det blir mera rättvist) så leder just nu @CryTec07 på 3700:-
Jag avser att avsluta budgivningen/affären ikväll och skickar skärmen till vinnande bud i morgon.
Mvh

Permalänk
Medlem

Högsta bud just nu på 3800:- + Frakt

Permalänk
Avstängd

@Deempan: Okej, din listige rackare! Jag bjuder då 3700 precis som honom (inklusive frakt).

Heh okej finanser, tappade bara nyss nästan 3 tusen på en 4k gsync skärm som sen ingen vill ge mig ens 2/3 ett år senare (6039kr) kostade den rackarn. Men hur som helst, du har två som bjuder detsamma, så viklet företrar du....se om en av oss höja med ännu en hundralapp (du har redan fått utmärkt pris för din skärm)? eller blir det helt enkelt en cointflip för att etablera vilken 'av oss du vill hällre sälja grejen till?

Permalänk
Medlem

Avslutar nu budgivningen.