Kan någon köpa ett 1080 till mig på Elgiganten Kungens Kurva?

Permalänk
Medlem

Måste försöka ta mig upp till Stockholm då inom 24h, kan bli tight :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Mobo: ASUS PRIME Z370-A || Processor: i5 8600k @ 4.8GHz || Kylare: be quite! Pure Rock || GPU: Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced || Minnen: Corsair 16gb @ 3200MHz CL 16 || PSU: EVGA GQ 650W || Skärm: Qnix 27" @ 120hz

Fri frakt inet.se

Permalänk
Medlem

Nu börjar korten vara slut så om någon köpt / bokat för många så kan jag tänka mig att ge 4600+ frakt för ett kort så ni får lite kompensation för att ni är snälla och hjälper till!

Jag är dock inte intresserad ifall ni vill tjäna så mycket pengar som möjligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

Nu börjar korten vara slut så om någon köpt / bokat för många så kan jag tänka mig att ge 4600+ frakt för ett kort så ni får lite kompensation för att ni är snälla och hjälper till!

Jag är dock inte intresserad ifall ni vill tjäna så mycket pengar som möjligt!

Jag var där för en stund sedan och har eventuellt ett kort över. Har en vän som inte riktigt bestämt sig men det lutar åt att han inte kommer vilja ha det. Får besked inom ett par timmar. Isåfall kan jag höra av mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snakey:

Jag var där för en stund sedan och har eventuellt ett kort över. Har en vän som inte riktigt bestämt sig men det lutar åt att han inte kommer vilja ha det. Får besked inom ett par timmar. Isåfall kan jag höra av mig?

Ja tack hör av dig om det blir aktuellt! 4600kr + frakt till mig får du/ni för det !

Permalänk

Skulle vilja ha 2 EVO kylare! Nån som ska dit och orkar köpa och sen skicka så hade det varit nice

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Sonbben1973:
Eller betala för en egen annons

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

@Sonbben1973:
Eller betala för en egen annons

Haha swishar 15kr till ägaren av annonsen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonbben1973:

Haha swishar 15kr till ägaren av annonsen!

Skickades från m.sweclockers.com

Haha detta verkar ha blivit ett diskussion forum i princip så det är lugnt! Jag ska inte ha någon kylare ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

Ja tack hör av dig om det blir aktuellt! 4600kr + frakt till mig får du/ni för det !

Du har PM!

Permalänk
Medlem

Det var ingen dåligt rabatt, hoppas man kan få se såna kap på Black friday också.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Det var ingen dåligt rabatt, hoppas man kan få se såna kap på Black friday också.

Ja tack. Fast 1080ti så man kan lira på med sin 3440x1440 upplösning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Me hur typiskt var inte det.
Passerar kungens kurva dagligen men nu sitter jag på Bali i två veckor och har lite svårt att ta mig ditt
Inte för att jag gnäller på att jag sitter här med familjen i värmen men lite typiskt är det allt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Man har hade ju velat ha den skärmen för 6666kr... synd man bor en bit bort 😂

Permalänk

Inte helt fel med de där minnena heller. Om nån har vägarna förbi och kan ta 2st paket (32GB totalt) så erbjuder jag 200:- extra för besväret. Skicka gärna ett PM i så fall!

Permalänk
Medlem

Kan meddela att cpu kylaren och grafikkortet 1080 är helt slut. Ram-minnen hade det blivit fel i beställningen med så dessa inkommer den 15e till butiken. Jag beställde en paket för 990 och skulle hämta det nästa vecka. Jag fick med mig sista exemplaret av cpu kylaren och grafikkortet. PSUn var dock slut vilket var synd.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem

Tydligen så hade de sålt bokade exemplar...

Blev inget grafikkort idag för min del, även fast det var bokat och jag hade fått sms om att kortet kunde hämtas. Roliga 20 mil körda...

Lyckades iallafall få samma pris från webbshoppen men det tar ju tid att få hem det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tweakad:

Tydligen så hade de sålt bokade exemplar...

Blev inget grafikkort idag för min del, även fast det var bokat och jag hade fått sms om att kortet kunde hämtas. Roliga 20 mil körda...

Lyckades iallafall få samma pris från webbshoppen men det tar ju tid att få hem det.

Ja samma här.. Men men, kanske värt det i slutändan i och med fina priset

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Mobo: ASUS PRIME Z370-A || Processor: i5 8600k @ 4.8GHz || Kylare: be quite! Pure Rock || GPU: Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced || Minnen: Corsair 16gb @ 3200MHz CL 16 || PSU: EVGA GQ 650W || Skärm: Qnix 27" @ 120hz

Fri frakt inet.se

Permalänk
Medlem

Var ute efter 1060 + 32gb ram men ser ut som båda är slut. Typiskt. De lär inte fylla på under kampanjpris, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbooo:

Var ute efter 1060 + 32gb ram men ser ut som båda är slut. Typiskt. De lär inte fylla på under kampanjpris, eller?

Ram minnena var försenad och inkommer 15/11. Ring och be dem lägga en beställning för detta pris eller åk dit. Det gjorde jag och betalade på plats men hämtar senare.

Igår fanns 1060 kvar men inte säker nu längre. Annars har jag ett exakt sånt över nu när jag bytte till 1080 endast 3-4 mån gammalt 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Bor 5 min bort ifrån Elgiganten och ska ändå dit för att köpa mig ett graffe. Jag erbjuder mig gärna att köpa på mig ett par grafikkort mot dem som vill ha ett grafikkort men som inte bor i sthlm. Hör av er på PM isåfall.

EDIT: Trodde 1-2 pers skulle skriva PM och nu är jag uppe i 12 stycken och kommer tyvärr inte att orka köpa 12 grafikkort och skicka dem. Tar dem 2 första som skrev i PM. Mvh//Mr.pro

Vad hade du väntat dig?
Ja, det står ju där. Men hur kunde du ta miste på en nolla sådär?

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GilbertG:

Vad hade du väntat dig?
Ja, det står ju där. Men hur kunde du ta miste på en nolla sådär?

Förlåt, jag förstod inte vad du menade.