JQuery fungerar inte efter AJAX Requesten

Permalänk

JQuery fungerar inte efter AJAX Requesten

Hej
Jag har en väldigt seriöst problem som jag måste lösa snabbt.

Jag använder JQuery load method för att anropa div från andra HTML filerna.

Min hemsida:

<div class="container"> <nav id="nav"> <div class="innertube"> <div class="barButton"> <div class="bar1"></div> <div class="bar2"></div> <div class="bar3"></div> </div> <div class="sideMenuBar hiddenBar"> <ul> <li><a href="Version1.html"><!--HREF Där skriver man URL-->Tillgångar</a></li> <li><a href="Överföring.html">Överföring</a></li> <li><a href="Transaktioner.html">Transaktioner</a></li> </ul> </div> </div> </nav> <div class="body" id="main"> ....some codes </div> </div>

Jag har två ytterligare HTML filer och de alla har div#main
Jag har 3 js filer och jag ska visa 2 av dem

1.Animationer
Här hanterar man olika animationer, specifika css design och JQuery anrop.

(function($){ //animation $('div.slideMenu').css('display','none'); $(document).on('click','div.Navbar',function(e){ e.stopPropagation(); $(this).find('div.slideMenu').slideToggle(); }); $('div.barButton').on('click',function(e){ $('#nav').toggleClass('active'); $(this).toggleClass('change'); $('div.body').toggleClass('atCenter'); $('div.sideMenuBar').toggleClass('hiddenBar'); }); $('div.sideMenuBar a').on('click',function(e){ e.preventDefault(); var href = $(this).attr('href'); //console.log(href + 'href'); $('div.body').load(href +' #main').hide().fadeIn(); /*$.get(href,function(data){ var body = $('div.body',data); $('div.body').load(body); });*/ }); $('div.barButton').css('height',$('header').height()); }(jQuery));

2.API
Den hämtar API från annan webbsida

var konto; (function($){ $.get('broker.php',params).done(function(response){ konto={ saldo:response.balances[0].booked.amount.content, currency: response.balances[0].booked.amount.currency } $('span.swedbankSaldo').text(konto.saldo + konto.currency); TotalSaldo(konto.saldo); }); }(jQuery));

När jag besöker sidan via URL eller refresh, då fungerar sidan perfekt. Men! om jag anropar div#main med ajax load, hela API.js och css metod från animationer.js fungerar inte. toggleClass fungerar eftersom div.barButton ligger utanför div#main. Jag vet inte varför fungerar inte min kod. Hur fixar man problemet?

Jag har alla js filer i slutet av body tag