XFX Pro 750 W halvmodulär av Seasonic

Permalänk
Medlem

XFX Pro 750 W halvmodulär av Seasonic

Jag behöver byta upp mig i effekt faktiskt, så någon annan får ta över denna pingla Några år gammal, från 2011, men den tickar på.

Nätaggregatet är baserat på Seasonic M12D (stabilt!). 80 PLUS silver. Alla kablar finns kvar. Jag har nyligen blåst ur allt damm samt oljat kullagerfläkten (135 mm). Modell XPS-750W-3XS.

Den är specificerad för 150 W på 3,3V+5V så den passar både gamla och nya datorer.

Här är två recensioner.
http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&...
https://www.hardocp.com/article/2010/04/20/xfx_black_edition_...
Ovanstående gäller Black edition, men de ska vara elektriskt likadana, Black har bara ett lite fräsigare yttre.

Kan skicka mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

500 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem

500kr hämta i Malmö

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpaa:

500 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Om du inte känner för att bjuda över så går den till @nabile förutsatt att hen kommer till min mancave, för jag har dåligt med möjlighet att mötas upp i stan.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Nä jag bjuder inte över

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem

Var finns det i Malmö? Får se om jag kan komma, eller cyklar jag förbi Inet och skaffar en ny idag efter jobbet!

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk

Hej!
Jag kan komma förbi och hämta om det finns kvar. Gäller fortfarande 500kr?
Hälsningar
Rutger

Visa signatur

Moderkort: ASUS TUF Gaming X670E-Plus | CPU: AMD Rysen 7 7800X3D | GPU: Nvidia founders edition 3080 ti | RAM: Kingston 32GB | Kylare: Noctua D15| Chassi: Fractal Design R7 | PSU: Corsair AX850 | Lagring: SSD M.2 2TB + 500GB + 10TB HDD + Nas 4TB Raid 1 | Skärm: Dell U2713H 1440p

Permalänk
Medlem

@EvilRutger Nätaggregatet blev sålt till nabile, men tack för visat intresse

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk

@GilbertG: Tack för att du hörde av dig!

Visa signatur

Moderkort: ASUS TUF Gaming X670E-Plus | CPU: AMD Rysen 7 7800X3D | GPU: Nvidia founders edition 3080 ti | RAM: Kingston 32GB | Kylare: Noctua D15| Chassi: Fractal Design R7 | PSU: Corsair AX850 | Lagring: SSD M.2 2TB + 500GB + 10TB HDD + Nas 4TB Raid 1 | Skärm: Dell U2713H 1440p