Permalänk
Medlem

Ps4 startar inte

Hej!

Mitt ps4 stannade helt en dag så jag kopplade utstömsladden. Men då jag kopplade in den igen och startade den så stog det att jag var tvugnen att ladda ner en fil till ett USB minne och sedan uppdatera konsolen. Så jag gjorde det och den startade om och uppdaterades. Men sedan efter uppdateringen så kom den tillbaka till exakt samma skärm som innan som säger att jag måste uppdatera från USB minne igen.

Jag har testat att dra ut sladden ett tag och starta om den men samma problem.

Någon som har haft samma problem eller har en lösning så skulle det uppskattas massivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kawal001:

Hej!

Mitt ps4 stannade helt en dag så jag kopplade utstömsladden. Men då jag kopplade in den igen och startade den så stog det att jag var tvugnen att ladda ner en fil till ett USB minne och sedan uppdatera konsolen. Så jag gjorde det och den startade om och uppdaterades. Men sedan efter uppdateringen så kom den tillbaka till exakt samma skärm som innan som säger att jag måste uppdatera från USB minne igen.

Jag har testat att dra ut sladden ett tag och starta om den men samma problem.

Någon som har haft samma problem eller har en lösning så skulle det uppskattas massivt.

https://community.playstation.com/content/pdc/us/en_US/pdc-co...

Titta här , många som har det problemet. Kanske finns en lösning?
Har inte läst det själv då jag inte äger en PS4.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition