Permalänk

Jonsbo W1

Hej.

Säljer ett Jonsbo/Cooltek W1 jag inte längre använder.

Ett rymligt och kvalitativt chassi i aluminium. Får plats med fullstora nätaggregat, grafikkort, tornkylare upp till 120 mm eller en 240 mm radiator. Plats för 4 st. 3,5" och 2 st. 2.5" hårdiskar.

Inköpt 2014-03-27, nypris var 990 kr. Användes under ett par månader som HTPC-chassi men har sedan dess legat nedpackat i kartongen. Är i mycket fint skick och kartong och tillbehör finns kvar.

Säljes till högstbjudande. Kan skickas mot förskottsbetalning via Swish om köparen står för frakten.

Har ni några frågor så är det bra att hojta till i ett PM eller i kommentarsfältet.

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

H-vete, hade jag inte just bränt alla mina pengar och mycket till på en fyrhjuling så hade jag kommit förbi.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Inaktiv

Hej, har du någon sluttid för bud? Jag är rätt sugen på chassit faktiskt och bör kunna hämta upp med. Behöver helst invänta morgondagen innan jag vet om jag kan lägga ett bud.

Permalänk
Skrivet av skogsvilden:

H-vete, hade jag inte just bränt alla mina pengar och mycket till på en fyrhjuling så hade jag kommit förbi.

Ja, vad skulle det vara bra för?

Skrivet av anon5930:

Hej, har du någon sluttid för bud? Jag är rätt sugen på chassit faktiskt och bör kunna hämta upp med. Behöver helst invänta morgondagen innan jag vet om jag kan lägga ett bud.

Hej, spontant så hade jag tänkt låta annonsen ligga under helgen men sen beror ju lite på om det finns intresse också. Hojta till om du är intresserad så kan vi nog lösa något, annars så finns annonsen kvar tills jag har fått in ett bud som är ok.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bacontree:

Ja, vad skulle det vara bra för?

Hej, spontant så hade jag tänkt låta annonsen ligga under helgen men sen beror ju lite på om det finns intresse också. Hojta till om du är intresserad så kan vi nog lösa något, annars så finns annonsen kvar tills jag har fått in ett bud som är ok.

Hej igen! Fortfarande sugen så lägger ett bud på 500kr, lite osäker på värdering och ingen har hunnit lägga bud (såvida inte fyrhjulingingen ovan räknas som bud ).

Borde nog vara värt att hålla budandet öppet någon dag till iallafall, är ju ett häftigt chassi och folk har nog missat den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@anon5930 Ja värdering är alltid svårt, därför jag alltid garderar mig med budgivning så får man se lite vad folk tycker är rimligt och om det finns intresse.

Men budet är noterat så kommer det inte in något nytt tills det att du har bestämt dig så är det ditt, har annonsen kvar tills under tiden.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bacontree:

@anders190 Ja värdering är alltid svårt, därför jag alltid garderar mig med budgivning så får man se lite vad folk tycker är rimligt och om det finns intresse.

Men budet är noterat så kommer det inte in något nytt tills det att du har bestämt dig så är det ditt, har annonsen kvar tills under tiden.

Låter vettigt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fraktas den och finns den kvar?

Permalänk

@briska: Ursäkta sent svar, hade nästan glömt bort annonsen. Jo chassit finns kvar och kan skickas om du så önskar.