MITX Maximus VI Impact och bärbar dator säljes!

Permalänk

MITX Maximus VI Impact och bärbar dator säljes!

Hej Sweclockers!

Jag säljer ett Maximus VI Impact! Har använts i min mITX dator under cirka 2 år och har fungerat klockrent. Då jag byggt en större dator så vill jag nu sälja den istället. Låda och helt köret! Dock ingen mounting bracket till den men det har ni säkert hemma. Det är monster till moderkort och i princip det bästa MITX du kan hitta till socket 1150. Därför är det fortfarande mycket eftertraktat efter ett några år sedan det släpptes. Kolla bara andrahandssidor som EBAY eller Amazon vad de tar för ett begagnat! Budgivning börjar från 100 kronor! 800 kronor är KÖP NU pris! Då ingår även frakt.

Jag säljer även en HP Pavilion g6 Notebook. Det vill säga en bärbar dator. Säljs i befintligt skick. Kabel och väska medföljes!

Specifikationer:
I7-3612QM CPU @ 2,1GHz
8gb RAM
500gb hårddisk
AMD Radeon HD 7670M

Borde vara den här modellen eller en snarlik: HP Pavilion g6-2071se fast i svart och lite uppgradering rammässigt och liknande.

Batteriet är inte det bästa på datorn, fläkten låter mycket ibland och på något sätt har grafikkortet kopplats ur för användning så den använder sig av den interna grafiken.

Säljes till högstbjudande eller KÖP NU pris på 400 kronor + frakt eller eventuell avhämtning.

Om ni har några frågor så är det bara att höra av er!

Jag svarar snabbt både på mobil och mejl. Skicka gärna SMS dock istället för att ringa.

Med vänliga hälsningar,

Martin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Vad menas med mounting bracket i det här sammanhanget?

Cheers!

Permalänk
Medlem

Bjuder 150kr+frakt för laptop!

Visa signatur

| Fractal Design Core 1000| Ryzen 1600 @3.8Ghz | Asus PRIME B350M-E | Xilence M403 | MSI GTX 1060 6GB | 16GB DDR4 @ 3000Mhz | Cooler Master G550m 550W | Windows 10 Pro | OCZ TL100 240GB | Hitachi 1tb |

Permalänk
Medlem

300 kr för moderkortet bjudet!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Hej, säljer du någon cpu till moderkortet också? Och var finns moderkortet mer exakt?

Permalänk

500+frakt för moderkortet! Går det att använda utan mountingbracket? Har en Nh-d15

såg ej att mountingbracket saknades
Permalänk
Medlem

Misstänker att han pratar om io-plåten när han säger mounting bracket?

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk

@erssn tänker det också. Den gummisaken på baksidan sitter väl fast och går inte ta bort?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

600:- plus frakt för MITX Maximus VI Impact

Permalänk
Medlem

Köper den bärbara för 400 plus frakt

Permalänk
Medlem

800 inklusive frakt för mobot dårå

Mvh
Hockey

Permalänk
Moderator
Moderator

Tangerar 800 med hämtning om det skulle prioriteras.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

900+frakt för Maximus VI Impact

Visa signatur
Permalänk

Datorn är nu såld! Dock oklart vad som händer med moderkortet. 5 stycken som varit intresserade som antingen slutat svara eller gått ner i pris.. Om någon är intresserad av 800 kronor + frakt som är köp nu pris så säljer jag den direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marty1337:

Datorn är nu såld! Dock oklart vad som händer med moderkortet. 5 stycken som varit intresserade som antingen slutat svara eller gått ner i pris.. Om någon är intresserad av 800 kronor + frakt som är köp nu pris så säljer jag den direkt

Kan du tänka dig att gå ner till 500 kr?

Vad menade du för övrigt med att mounting bracket saknas? Är det I/O shield du menar?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Har bjudit 600 pls frakt men ingen återkoppling på det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bud finns på 700 kronor + frakt. Därför är det just nu köp nu pris 800 kronor + frakt. Det är jag som svamlat med mounting bracket, det är den hållaren till cpu kylaren som man fäster i moderkortet.

Permalänk

Är köp nu-priset 800kr inkl frakt eller plus frakt? Står olika i annonsen och din kommentar.

Permalänk
Skrivet av Marty1337:

Bud finns på 700 kronor + frakt. Därför är det just nu köp nu pris 800 kronor + frakt. Det är jag som svamlat med mounting bracket, det är den hållaren till cpu kylaren som man fäster i moderkortet.

Jag läste igen nu och jag tror jag förstår. Jag köper gärna kortet för 800kr + frakt.
Du kan väl skicka ett PM om du inte har sålt det så kan vi lösa resten där.