Permalänk
Medlem

Phanteks Enthoo Pro Svart

Begagnat chassi med random fläktar i, flesta tillbehören finns kvar, hämtas på kungsholmen.

Gött.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Taget. Kan jag hämta det på onsdag?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Om det skiter sig med föregående så tar jag gärna över

Hämtar så fort det går bra för dig I så fall.

// Hockey

Permalänk
Medlem

@zeleni: tänker försten till dörren men om ingen annan kommer så absolut, är bara glad om den slupper ta plats här:)

@Hockey77: Ikväll funkar för mig om inte ovanstående har tid också.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

@zeleni: tänker försten till dörren men om ingen annan kommer så absolut, är bara glad om den slupper ta plats här:)

@Hockey77: Ikväll funkar för mig om inte ovanstående har tid också.

Alltså, nu vill jag inte stjäla "vinsten" ... från @zelani

// Hockey

Permalänk
Medlem

@Hockey77: Skickade PM till @Zeleni svarar denne inte innan 21:30 så blir det helt enkelt snabbast till dörren, tänkte bara bli av med ett chassi.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

@Hockey77: Skickade PM till @Zeleni svarar denne inte innan 21:30 så blir det helt enkelt snabbast till dörren, tänkte bara bli av med ett chassi.

Det är uppfattat.

Säg till direkt så kan jag åka så fort det är dags. Har 15 minuter in.

// Hockey

Permalänk
Medlem

Hej

Är på träning hinner ej. Ha kul

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

@Hockey77: Skickade PM till @Zeleni svarar denne inte innan 21:30 så blir det helt enkelt snabbast till dörren, tänkte bara bli av med ett chassi.

Hej,

BIdde det nåt ikväll ? Har pm:at nummer ...

// Hockey

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att budgivning ej hör hemma i Skänkes.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@Kent: Bortgivet men tack för moderering:) Till nästa gång!

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."