Rekommendera gratis Screen recorder-program

Permalänk
Medlem

Rekommendera gratis Screen recorder-program

Rekommendera något gratis, enkelt och adware-fritt screenrecorder-program, tack

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Både AMD och Nvidia har möjligheten att spela in skrivbordet

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Open Broadcaster Software
https://obsproject.com/

Guider finns på Youtube

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Obs är gratis och utan adware. Att spela in är i princip att trycka på en knapp om man inte vill göra det mer komplicerat.

Permalänk
Medlem

Har du ett Nvidia-kort så kolla in Shadowplay.

Permalänk
Medlem

Shadowplay är absolut enklast (om du har nvidia kort), obs om du vill ha möjligheten att fippla med en massa inställningar för en bättre slutprodukt

Permalänk
Medlem

Skulle satsa på OBS direkt, funkar på alla plattformar och kan göra allt shadowplay gör fast bättre.

Permalänk
Rekordmedlem

Bäst/lämpligast beror på vad du vill göra, www.camstudio.org är det jag använder mest men jag strömmar inget utan vill mest göra nån instruktion..

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Bäst/lämpligast beror på vad du vill göra, www.camstudio.org är det jag använder mest men jag strömmar inget utan vill mest göra nån instruktion..

Saxat från deras sourceforge sida:

Notice Regarding Malware:

The downloads from camstudio.org are known to contain malware.
All downloads from SourceForge are virus scanned. As of this writing there is no malware on the SourceForge downloads for CamStudio.

https://sourceforge.net/projects/camstudio/

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Har du Windows 10 kan du spela in ett program genom att trycka Win+G (och bekräfta att det är ett spel, även om det inte är det). På jobbet använder jag Flashback Express som är gratis och helt ok.