z97 (eller liknande) mITX moderkort köpes

Permalänk
Medlem

z97 (eller liknande) mITX moderkort köpes

Hej!

Är på jakt efter ett mITX moderkort inför kommande bygge (Ncase m1). Har tänkt köra en 4790k vilket gör att z97 är mest intressant. Sitter ni på ett z87 eller h81 t.ex med uppdaterat bios så är även det intressant.

Skriv i tråden eller skicka PM. Jag är bosatt i Arboga och kan hämta upp omgående om ni befinner er i närheten. Frakt fungerar också.

(Då jag i dagsläget sitter på ett Asus z97-a skulle även byten kunna vara intressant)

Mvh Felix

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett MSI h87i liggandes. Jag har aldrig använt kortet själv, utan fick det av en kompis som hade råkat böja en pin i sockeln. Jag har böjt tillbaka pinen, men har ingen möjlighet att testa kortet. Kan det vara intressant? Io-plåt medföljer, dock ingen antenn till wifi-kortet.

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Hej, jag har ett MSI h87i liggandes. Jag har aldrig använt kortet själv, utan fick det av en kompis som hade råkat böja en pin i sockeln. Jag har böjt tillbaka pinen, men har ingen möjlighet att testa kortet. Kan det vara intressant? Io-plåt medföljer, dock ingen antenn till wifi-kortet.

Är mangoo inte intresserad så är jag det.
Hör gärna av dig om det inte blir någon affär mellan er.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande efter ett z97-kort!

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar