Hörlurar: Audio Technica ATH-R70X

Permalänk
Medlem

Hörlurar: Audio Technica ATH-R70X

Hej!

Som titeln - enda problemet är att HD600 ej har originalkuddar, i stället BrainWavz HM5 "Hybrid" kuddar - memory foam, tjockare och väldigt bekväma.

Sennheiser HD600 - är något äldre, men fortfarande i väldigt bra skick. Färgen på bygeln är lite smått nött i kanten på mittdelen, men stoppningen är nyligen ersatt och i toppskick, helt strukturellt och funktionellt ofelaktiga.
Har även HE60 öronkuddar med en HD600/650/580/6XX/58X adapter som jag kan slänga med för 200kr extra(nypris ca 450kr). I mycket bra skick - större öppning för öronen och aningen bekvämare.
Dessvärre är lådan lite nött i ett hörn och saknar den yttre kartongen, men i övrigt bra skick.

Vill ha 1700kr, exkl. frakt för dessa, 1900kr med HE60 kuddarna och adaptern.
Sålda!

Audio-Technica R70x - dessa i ännu bättre skick, med en minimal (<1mm) liten flagning på bygeln i färgen som knappt syns. Kuddarna i toppskick. Kabel så gott som ny.
Hur lättviktiga som helst, otroligt bekväma, otroligt bra balanserat ljud - mina favoriter i prisklassen, och verkligen supertoppen för spel - jättebra ljudbild och 'soundstage'.

1900kr exkl. frakt för dessa.

Inga byten för tillfället då jag håller på med högtalare och elektrostatiska lurar

Skriv gärna vid intresse eller om ni har frågor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

#sweclockers.com