Permalänk
Medlem

2st XFX HD7950

Halloj,

finns det någon som kan vara intresserad av dessa, blir helst av med båda samtidigt då det ändå inte rör sig om så mycket pengar.
Har suttit i speldator hela tiden sen jag köpte dom, dvs inte mineade på maxeffekt hela tiden.
senaste två åren har jag inte spelat mycket, så då har dom levt ett lugnt liv på idle.

Köpte det första på komplett, det andra på netonnet lite senare då det var rea.

Länkar till korten:

https://www.komplett.se/product/760600?noredirect=true#techni...

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/amd/x...

Skickar helst inte korten då jag inte har kartongerna kvar. Upphämtas i Göteborg.

Kan jag få 500kr för båda? Eller bud om flera skulle vara intresserade.

Korten sitter i datorn nu, därav den tråkiga bilden, men bilder på korten finns på länkarna till specifikationerna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

tar dom för 500 och hämtar dom.

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

600 hämtar

Permalänk

500 plus frakt för ett av dom

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

500 + frakt för ett leder, även om frakt är bökigt.
Så vill ni buda på korten separat eller lägga ett bud på båda som trumfar vad jag tydligen kan få för dom separat är ni välkomna.

Permalänk

Jag tar tillbaka mitt bud, har hittat ett annat grafikkort, men lycka till med försäljningen

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

600 för båda leder igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

700 leder för båda i pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

800kr+frakt

Permalänk
Medlem

800+frakt (och emballage) leder.

Jag fick frågan om sluttid på budgivningen. Vi tar och kör på till 20 ikväll. Skulle dock någon säga att dom hämtar båda direkt för typ 1200kr så avslutar vi där.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fått 800kr upphämtning i pm som slår högre än 800kr + frakt då jag slipper krångel att paketera och skicka.