Olika grafikkort, GTX 460 OC, Quadro 2000, ASUS GT610 LP

Permalänk
Medlem

Olika grafikkort, GTX 460 OC, Quadro 2000, ASUS GT610 LP

Hej,

Tänkte kolla intresse för mina grafikkort som jag har liggandes. Vid önskemål kan jag skicka bilder.

Gigabyte GTX 460 OC 1GB
https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N460OC-1GI-rev-30#o....
Startbud: 150kr

(4st) Nvidia Quadro 2000 CAD-grafikkort med displayport/DVI
https://www.nvidia.com/object/product-quadro-2000-us.html
Startbud: 250kr/st

ASUS GeForce GT 610 1GB LP
https://www.asus.com/us/Graphics-Cards/GT610SL1GD3L/
Startbud: 100kr

Vid frågor skicka mig ett PM så svarar jag så fort som möjligt. Håll gärna bud i tråden så alla kan se.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Gigabyte GTX 460 OC 1GB 150 kr vid snabb affär öga mot öga i Göteborg (om du bor här).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Gigabyte GTX 460 OC 1GB 150 kr vid snabb affär öga mot öga i Göteborg (om du bor här).

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, bor i Trollhättan. Kan skickas om du inte vill mötas här

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkfury:

Hej, bor i Trollhättan. Kan skickas om du inte vill mötas här

Det var lite långt bort. Jag har ibland ärenden i närheten av Trollhättan så hör av mig i så fall om den finns kvar då. Att den skickas är inte intressant för mig men tack för att du erbjuder alternativet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fått en fråga vad jag använt Quadro-korten till. Jag har använt dem i min CAD arbetsstation samt HTPC för att behandla samt visa bilder (tex i photoshop) och filmer. När det kommer till upplösning och färgåtergivning så är Quadro-korten i en klass för sig själva.

Permalänk
Medlem

Finns gtx460 kvar? Är isf intresserad om du kan skicka det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joco:

Finns gtx460 kvar? Är isf intresserad om du kan skicka det.

Hej, Jag har bestämt mig för att behålla grafikkortet som backup. Ifall jag får för mig att sälja mitt nuvarande. Då är det gött att ha något att slänga in så länge.

Permalänk

ASUS GT610 LP

Bjuder 100:- för Asus 610:an, om kortet finns kvar. Kommer förbi och hämtar kortet omgående om du inte själv har vägarna förbi Uddevalla.

Permalänk
Medlem

Hur är ljudnivån på quadrokorten? (under belastning samt ej) Märkbar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZuckerJoe:

Bjuder 100:- för Asus 610:an, om kortet finns kvar. Kommer förbi och hämtar kortet omgående om du inte själv har vägarna förbi Uddevalla.

Hej, går det bra om vi tar det i helgen? Osäker när jag är hemma från jobbet imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

Hur är ljudnivån på quadrokorten? (under belastning samt ej) Märkbar?

Hej, vad jag minns så går de väldigt tyst. Kan stoppa in ett i datorn imorgon och testa.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av darkfury:

Hej, går det bra om vi tar det i helgen? Osäker när jag är hemma från jobbet imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Helgen bör gå men skall iväg åt andra hållet - ut till kusten över lördag och söndag - dock frågetecken kring vädret. Fredag kväll passar bättre m a o. Jag har PM:at numret, slå en signal när du kommer loss på fre så kanske det går att lösa?