Permalänk
Medlem

Headphones för gym

Hej!

Nu har min asus cerberus börjat ge upp totalt, så tänkte det är dags för ett par nya.

Dom får gärna tåla lite, så inga som går sönder för minsta lilla, eftersom dom främst ska användas på gymmet.

Hatar att vissa ramlar av när man böjer sig ned så tror nästan att around ear är ett måste. Behöver även ha headphones som stänger ute annat ljud så mycket som möjligt. Om det är kabel eller bluetooth spelar inte så stor roll, men föredrar bluetooth.

Max pris: 700kr

Tacksam för svar

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Jäkligt nöjd med mina UrbanEars Hellas
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3467540

Bra battertid och smidigt med touchstyrning på sidan av ena luren, öronkuddarna och huvudbandet är som beskrivningen antyder av tvättbart material. Dom flesta andra materialen verkar ge upp rätt fort vid hård träning.

Permalänk
Medlem

Iconx är verkligen grymt bra. Kostar mycket men är ruskigt bra. Tål svett, sitter på plats och stänger ute ljud..om man vill. Det går att stänga av.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av wille61:

Jäkligt nöjd med mina UrbanEars Hellas
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3467540

Bra battertid och smidigt med touchstyrning på sidan av ena luren, öronkuddarna och huvudbandet är som beskrivningen antyder av tvättbart material. Dom flesta andra materialen verkar ge upp rätt fort vid hård träning.

Ah tack!
Hur är ljudet i dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Iconx är verkligen grymt bra. Kostar mycket men är ruskigt bra. Tål svett, sitter på plats och stänger ute ljud..om man vill. Det går att stänga av.

Det är mer än dubbelt vad jag vill lägga på headphones. Ser även ut att vara inear.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

Ah tack!
Hur är ljudet i dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker det är mer än godkänt, basen är något tunn möjligtvis och ljudet läcker ut en del såklart med tanke på desigingen av öronkuddarna. Tvekar på att du får något bättre som fungerar tillsammans med träning för pengarna.

Permalänk
Medlem

@ItsLea Jag har ett par: Jabra Move Wireless som jag måste slå ett slag för.
Bra ljud för prisklassen samt väldigt bra batteritid.

Permalänk
Medlem

Det heter hörlurar

Permalänk

Rekommenderar Jaybird starkt! Haft 3 par hittills och är otroligt nöjd. Väldigt smidiga, speciellt om du kör varianten där kabeln går bakom nacken. Fin o trevlig bas, stänger ute ljud bra, man får med foam tips som isolerar väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ken:

Det heter hörlurar

Tack för ditt otroligt hjälpsamma inlägg.
Det heter headphones och hörlurar, beroende på vilket språk du använder.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av SalvatioN:

Rekommenderar Jaybird starkt! Haft 3 par hittills och är otroligt nöjd. Väldigt smidiga, speciellt om du kör varianten där kabeln går bakom nacken. Fin o trevlig bas, stänger ute ljud bra, man får med foam tips som isolerar väl.

Tyvärr är dom enda jaybird jag hittar inear

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀