Asus PB278Q & Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Asus PB278Q & Asus ROG Swift PG278Q

Hej,

Säljer mina skärmar då chefen överaskade oss med nya skärmar. Dessa är från 2014 men fortfarande i topp skick.

Skärm 1 (Asus PB278Q): 1000:-

Skärm 2 (Asus ROG Swift PG278Q): 2500:-

Ingen aning vad dessa är värda så jag sätter ett pris som jag anser är ok och vill någon buda högre så får man det (= Behöver bli av med dessa så snabbt som möjligt då jag har en liten lägenhet och dom tar stor plats. Jag är hemma efter kl 17:30 vardagar.

Skärmarna finns i Solna och kan inte skickas då jag inte har paketet kvar.

Ström, DP och USB-sladd finns till skärmarna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Slängde iväg ett PM!

Permalänk

2000 för swift hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3000:- + frakt för swift
Hitta bara ett paket och vaddera så väl du kan så är jag nöjd.

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Medlem

Hej! Det är ett bra bud men jag har ingen låda att skicka den i, och inget emballage

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett bud från Gawgizz på 3400 för båda skärmarna och just nu leder han. Får jag inte in något högre bud under dagen så sker försäljningen ikväll.

Permalänk
Medlem

3000:- för Asus ROG Swift PG278Q, hämtar

Permalänk
Medlem

Tack Zipp0!

Uppskattar budet. Prioriterar dock fortfarande köpare som vill ha båda. Skulle jag hitta någon som bara är intresserad av Asus PB278Q så kan jag göra två separata affärer. Just nu ligger dock Gawgizz erbjudande på 3400:- som mest intressant för mig.

/Fabbe

Permalänk
Medlem

@CheeZie: helt OK

bor i Solna så jag kan hämta skärmen närsom (om du hittar en annan köpare för den andra skärmen)

Permalänk
Medlem

Tack det uppskattas! Avvaktar till 17:00 idag. Kommer det inte in något nytt/intressant så säljer jag dom till Gawgizz.

/Fabbe

Permalänk

Hej! kan tänka mig att köpa Asus PB278Q för 800kr(Då modellen är från 2012) och kommer hämtar imorgon :). Om skärmarna förstås finns kvar.

Permalänk
Medlem