Thrustmaster HOTAS Warthog Joystick

Permalänk
Medlem

Thrustmaster HOTAS Warthog Joystick

Säljer nu min ögonsten pga svalnat intresse kring flygsimulatorer och en för lång väntan på Star Citizen.

Utmärkt skick, få flygtimmar, och endast mindre skönhetsfel på texten vid plattan av joystick.

För den som inte vet vad det här är, så är kan jag berätta följande: En av de bästa joystick + hotas på marknaden, framtagen för att efterlikna A-10C Warthog, är gjord i kvalité material, och väger som ett as därefter. Allt är gediget och kräver en gnutta kraft för att hantera, dvs jag kan inte rekommendera den till ett barn. Utan det här är för realism och känsla som man köper en sådan här.

Länk till Prisjakt (kommentarerna är värda att läsa):
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=762960

Jag skickar helst inte den, då den som sagt väger en hel del. Men skulle det behövas så kommer jag att behöva bygga en lättare konstruktion för att skydda ömtåliga delar, så viss ledtid behöver jag. Samt att eftersom frakten då kommer gå på några kronor, så kan vi diskutera huruvida vi ska dela på den.

Hämtas annars i Halmstad och omnejd.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad om du kan tänka dig att sälja throttlen löst!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nja, det är nog inte så aktuellt är jag rädd, det skulle vara om någon annan var intresserad av throttlen inom kort här.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv