Permalänk
Medlem

9500 Pro

Skumt, fick mitt nya 9500 Pro idag, det skulle varit ett Sapphire, men ser ut såhär

http://firingsquad.gamers.com/hardware/9500pro/page3.asp

Inte för att det är någon katastrof, har inte upptäckt några fadäser med det (förutom att det intervallvis kan bli lite vågor på desktopen som man ser mot enfärgat underlag, ungefär som när en mobiltelefon ringer, eller en högtalare står för nära.)

Tänkte bara höra med er hårdvarufreaks vad ni säger, är det ett Sapphire med den kylaren? Ser mer ut som ett Built by ATI eller Excalibur (Hade inte dom oxo den kylaren?)

Hursomhelst, i jämförelse med det inbyggda Geforce 2 MX som satt i mobot är detta en dröm, och bildkvaliteten i windowsmiljö har jag inte upplevt sedan jag sist använde mitt gamla Matrox Millenium 2 kort.

Har ni förresten några tips om vad vågorna som uppstår kan vara får ni gärna tipsa.

Visa signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Permalänk
Medlem

det är väl skämen eller?!?... Min skärm flimmrar INTE när mobilen ringer., men det gör min gammla andra skärm däremot

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

vad jag har hört så är "Built by ATI" kort Sapphire kort. Vet dock inte varför dom skriver "Built by ATI" men men. Fick också hem ett Sapphire 9500PRO och det såg ut sådär men det var fel på det så jag skickade tillbaka det och beställde ett HIS får det troligen idag

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Det där med vågorna på skrivbordet kan avhjälpas genom att använda DVI-analog konvertern som följer med...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla om du har infeneon 3.0ns minnen.
Isåfall borde du vara glad, det fick jag

Flasha med nytt bios så blir det kvalite

Visa signatur

ronnysfar