Asus PG278QR | 1ms | 165hz | 1440p | 27”

Permalänk
Medlem

Asus PG278QR | 1ms | 165hz | 1440p | 27”

Säljer ett stycke Asus PG278QR.
Mycket fint skick, inga döda pixlar.

Medföljer såklart bordsstativ och kablage.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

@Nizr: Jag kan börja först ut att lägga bud på 2000kr

Permalänk
Medlem

@kishino: noterat.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

När köptes skärmen? Finns kvitto? Samt när slutar budgivningen?
Ursäkta för så många frågor

Permalänk
Medlem

@Bluenote:
Fråga på!
Inget datum satt alls.
Inget kvitto och vet ej när inköpt. Jag köpte den begagnad för 1 vecka sedan. Men jag köpte ”fel” var egentligen på jakt på en IPS. Jag hade fått till mig att det här var en PG279Q. Jag kontrollerade aldrig modelnumret vid köp och fick med mig den här istället. Det här är visserligen en jädra bra skärm, men jag behöver IPS då jag bildbehandlar.
Säljaren är inte medgörlig. Säljer därför vidare den här.

Men vill minnas att den är ungefär 1,5 år gammal. Men som sagt, inget kvitto.

Felfritt skick och fungerar som den ska dock.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk

har du möjlighet att skicka skärmen ?

Visa signatur

CPU| Ryzen 9 5900x MoBo| ASUS ROG STRIX B550-F Ram| Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) Ryzen GPU| 2080Ti Strix OC Storage| 2x M.2 ssd samsung 960 1x 500gb 1x 250gb 1x500gb samsung 750 evo 1x6tb hdd baracuda Cooler| Kraken x62 PSU| Corsair RM750X 750W v2
Display|Asus ROG Swift PG278QR ASUS PB278Q

Permalänk
Medlem

@Philopinos: Inga problem.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Skrivet av Nizr:

okey, 2500+ frakt.

Visa signatur

CPU| Ryzen 9 5900x MoBo| ASUS ROG STRIX B550-F Ram| Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) Ryzen GPU| 2080Ti Strix OC Storage| 2x M.2 ssd samsung 960 1x 500gb 1x 250gb 1x500gb samsung 750 evo 1x6tb hdd baracuda Cooler| Kraken x62 PSU| Corsair RM750X 750W v2
Display|Asus ROG Swift PG278QR ASUS PB278Q

Permalänk
Medlem

@Philopinos: noterat

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

3 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@m1ken: Det är noterat!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Har en Acer IPS 144hz g-sync är intresserad av byte. Kan det vara intressant

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

@ibland: Det är intressant. Hör av mig via PM - vi har nog skrivit om skärmar tidigare

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Jag kommer låta budgivningen ligga uppe tills söndag morgon.
Om det, innan dess, dyker upp ett bud runt 3600kr så kommer skärmen gå iväg illa kvickt.

Så om någon är ute efter en snabb affär, 3500kr+ Och den går iväg.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Hej! Såg att du inte hade kvitto. Passar. Jag ber om ursäkt för att jag läste slarvigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag är intresserad om den skickas till Gävle. Den har alltså inga pixelfel, gulnader etc som denna modell brukar ha?

Permalänk
Medlem

Såld för 3900kr. Tack alla för visat intresse.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015