"Internetsladd i hårddisken" förevigat på episk t-shirt

Permalänk
Medlem

så rätt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Lego Master

Beställt, check på det!

Jag tog själv en screenshot på artikeln på Omni när jag såg den formuleringen. Helt galet.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Se upp nu så ni inte blir stämda för varumärkesintrång

Permalänk
Medlem

@Myriad973: Och hur fick den en egen DNS pekare nas.applion.se
Vill ha en sådan sladd som bara magiskt gör allt.

https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/it-experten-ogiltigförklar...

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem

MER SÅNT HÄR!

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

Jag köper två 👏

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk

Haha! Var påväg att köpa men jag vågar inte. Tyckte storlekarna var helt fel sist jag beställde.
Köpte en XL och den var tajt och kort, eventuellt fel märkt?
Den används tyvärr inte iaf:(

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Utrymningsplan:

Haha! Var påväg att köpa men jag vågar inte. Tyckte storlekarna var helt fel sist jag beställde.
Köpte en XL och den var tajt och kort, eventuellt fel märkt?
Den används tyvärr inte iaf:(

Skickades från m.sweclockers.com

Den t-shirtmodell vi använder är normala i storleken och vi har inte haft några särskilda klagomål tidigare på passformen. Har du kollat måtten som är angivna i shoppen? Dra iväg ett PM till mig så hjälper jag dig.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahrimanes:

Jag vill ha den som kaffemugg!

Skrivet av zymax:

Fixa en kaffemugg med samma tryck! Givet köp!

Ja! Jag vill också köpa en mugg!

Permalänk
Medlem

jag är för svag för att stå emot ett köp. Beställning lagd.
Sjukt kul med t-shirt. Frågan är hur länge den är aktuell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nezzi:

90-talet va det "Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken."
2019 är det "Internetsladd i hårddisken"
😁 Vet ej om vi går framåt eller bakåt i utvecklingen.

What a Time to be Alive
Skickades från m.sweclockers.com

Modermodemet i hårddisken har alltså fått en sladd att kommunicera via. Quod erat demonstrandum...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LazySoft:

@Myriad973: Och hur fick den en egen DNS pekare nas.applion.se
Vill ha en sådan sladd som bara magiskt gör allt.

https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/it-experten-ogiltigförklar...

Inkompetenta personer hittar på inkompetenta ursäkter.
Inom annan brottslighet i hollywood filmer, så diskuterar de misstänka med en advokat innan de hittar på någon dum ursäkt. Kanske borde detta företag ha gjorde det samma?

Permalänk
Hjälpsam

Saker man behöver som IT tekniker.

3. CPU hållare

2. Internetsladd

1. Modermodem

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Hahaha klockrent!

Men det klagas ju mycket på att landsting och regeringen borde visa på mer öppenhet. Så här kan det gå...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

HAHAHA!!

Visa signatur

Patience is a virtue.

it is better to ask for forgiveness than to ask for permission.

Permalänk
Medlem

@tackle: När kan man räkna med att låten finns på Spotify?

Visa signatur

Node 304 White | Asus Strix X470-I | R5 2600 @ 3.85Ghz | 16GiB DDR4-3000Mhz CL15 | Sapphire Radeon RX 5700 PULSE | 512GiB 860 EVO M.2 | 1TiB 970 EVO Plus NVMe | Corsair SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zorerk:

@tackle: När kan man räkna med att låten finns på Spotify?

Bra fråga - jag kollar om det finns nåt enkelt sätt att skapa en profil där. Hittat bara en signup för stängd beta-grej hittills.

Permalänk
Medlem

Önskas även här en kaffemug istället för tshirt ( samt vill påminna er igen om musmattorna )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Önskas även här en kaffemug istället för tshirt ( samt vill påminna er igen om musmattorna )

Ja en update på musmattorna hade ju varit nice

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Tenerezza:

Önskas även här en kaffemug istället för tshirt ( samt vill påminna er igen om musmattorna )

Skrivet av livsnjutaren:

Ja en update på musmattorna hade ju varit nice

Denna kommer vi enbart att köra på t-shirt just nu eftersom det tar för lång tid med muggar och ämnet kanske hinner bli inaktuellt då. Musmatta är work in progress!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av tackle:

Bra fråga - jag kollar om det finns nåt enkelt sätt att skapa en profil där. Hittat bara en signup för stängd beta-grej hittills.

Kolla in amuse.io om det kan vara något. Ska vara gratis har jag för mig. Ingen koll riktigt på vad som gäller i övrigt. Lade den på minnet när tjänsten var ny men har inte blivit av att jag kollat upp den närmare. Ska iaf distribuera musiken på lite olika tjänster tror jag.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Via TV4 morgon sa dom att någon hade kopplat in en "internetsladd" i en tom port på en router. Det här ju värre!

Permalänk
Medlem

1177 borde kasta om siffrorna så det blir 1717. Sjutton också.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zorerk:

@tackle: När kan man räkna med att låten finns på Spotify?

Skrivet av Zicsoen:

Kolla in amuse.io om det kan vara något. Ska vara gratis har jag för mig. Ingen koll riktigt på vad som gäller i övrigt. Lade den på minnet när tjänsten var ny men har inte blivit av att jag kollat upp den närmare. Ska iaf distribuera musiken på lite olika tjänster tror jag.

Jag landade i att prova Distrokid. Får se om det är nåt att ha.
Verkar ta minst 5 business days att få upp en låt på Spotify medan flesta andra aktörer är snudd på omedelbara.
Vilken framtidsgrej va.
Vid det laget är skandalen glömd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Saker man behöver som IT tekniker.

3. CPU hållare

2. Internetsladd

1. Modermodem

been there, done that, got the t-shirt

Permalänk
Medlem

Borde det inte vara "Nu UTAN internetsladd i hårddisken" eftersom dom dragit ur den

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Medlem

Någon borde berätta för dem att det kallas nätverkskabel 😁

Sjukt roligt och galet inkompetent...

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Den numera berömda sladden var visst den som hade hela applion.se
Den är numera under konstruktion

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem

SÅ BRA! Nu är den beställd! Får se om det är aktuellt på wdh19 också, annars blir det en väggprydnad i gamingrummet.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Beställd, vill ha kaffemuggar oxå har några som jobbar inom vården som skulle äääälska att ha en sån mugg.

Skickades från m.sweclockers.com