Lånar tråden lite med en fråga som någon kanske kan svara på, eftersom Vimlas support verkar ha tagit höstlov. Deras chat är avstängd tills 30:e september och de har inte svarat på mina support-mail på över 1 vecka...
Gick nyligen tillbaka till Vimla efter att ha haft annat abonnemang i några år. De hade ett erbjudande nu i slutet av augusti där man betalade 50kr i månaden för abonnemanget de första 3 månaderna. Jag missuppfattade erbjudandet när jag slängde iväg beställningen och antog att man skulle få 25gb surf oavsett vad man valde för abonnemang de första månaderna, så jag valde det med 6gb för 100kr i månaden. Deras erbjudande var dock att man hade möjlighet att välja det stora abonnemanget med 25gb surf och betala 50kr oavsett.
Osäker på om jag kan byta till abonnemanget med 25gb surf nu i efterhand eller om jag då måste betala standardpriset då, trots att jag fortfarande är inne på mitt 3-månaders-erbjudande?
Hade jag som sagt kunnat få tag på Vimla hade det varit ett snabbt ja eller nej men vill inte testa att byta om jag tvingas betala fullpris för abonnemanget då.
Skickades från m.sweclockers.com