Koder till Battlefield V, Anthem och Metro Exodus

Permalänk
Medlem

Koder till Battlefield V, Anthem och Metro Exodus

Hejsan!

Till mitt nya RTX 2080ti fick jag dessa spel medföljande som koder, då jag redan äger alla tre så fick det bli försäljning!

Notera att koderna är från Webhallen, och är inte aktiverade ännu. Aktiveras först vid genomförd betalning, och skickas direkt till användaren över epost eller PM här på Sweclockers. Har ni andra (bättre?) förslag på en säkrare transaktion så är det bara att föreslå, är öppen för förslag, men betalningen görs över Swish!

Anthem - 300kr

Battlefield V - 300kr

Metro Exodus - 400kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på Metro - 300kr

Permalänk
Inaktiv

Så koderna är alltså spärrade till ett 2xxx kort och måste således aktiveras av dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon25463:

Så koderna är alltså spärrade till ett 2xxx kort och måste således aktiveras av dig?

Är det så det funkar? Ville mer förtydliga att dem är orörda! Men jag skickar självklart koder som ni kan aktivera i Epic Store/Origin! Om det är på något annat sätt, så löser vi det också! Koderna kan "aktiveras" på mitt konto på Webhallen, om det måste gå via Nvidia också det vet jag helt enkelt inte.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jeboor:

Är det så det funkar? Ville mer förtydliga att dem är orörda! Men jag skickar självklart koder som ni kan aktivera i Epic Store/Origin! Om det är på något annat sätt, så löser vi det också! Koderna kan "aktiveras" på mitt konto på Webhallen, om det måste gå via Nvidia också det vet jag helt enkelt inte.

Lite olika. Ibland är det så att man måste ha ett 2xxx kort för att kunna aktivera koden/spelet. Hur det sedan blir vet jag inte. Om köparen därefter måste ha två Origin konton eller om man kan föra över spel.
Är iaf intresserad av Anthem beroende på hur det ser ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon25463:

Lite olika. Ibland är det så att man måste ha ett 2xxx kort för att kunna aktivera koden/spelet. Hur det sedan blir vet jag inte. Om köparen därefter måste ha två Origin konton eller om man kan föra över spel.
Är iaf intresserad av Anthem beroende på hur det ser ut.

Jag kikar och PM:ar dig asap!

Permalänk
Inaktiv

Betalt för Anthem

Permalänk
Medlem

Metro & Anthem är köpta!

Battlefield V up for grabs!

Permalänk
Medlem

Uppdaterar:

Battlefield V fortfarande till salu!

Reducerat till 200kr!

Permalänk

@Jeboor
BF V 175:-
med reservation att det går att genomföra till ett 1080ti kort som jag har...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

köper bfv för 200kr. om den finns kvar

Permalänk
Medlem

Allt sålt!