Permalänk

Razor Kraken splitter?

Hejsan,

Min dotter har ett par Razor kraken som hon har till sin dator.

Nu har hennes kanin tuggat itu splitter-kabeln som är 1 hona till 2 hanar, så hennes mikrofon fungerar inte.

Jag kan inte hitta en ersättning på Razors hemsida, är det bara att köpa vilken som helst? Typ denna: https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/kablar/adapter/ande...

Läste någonstans att det skulle vara rätt med polerna och så. Tar gärna tips på var jag kan hitta en.

Tack för svar,

Mvh, Stefan

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Medlem

@StefanLundgren:

Inte testat själv men borde fungera, med den splitern. Har du nära till en butik så kan du ju alltid köpa den och testa. De flesta butiker är ju rätt snälla med generösa öppet köp osv.

Du kan även testa att prata med Razer support, de brukar vara hjälpsamma och kan med lite tur skicka en ny utan kostnad.
Har varit i kontakt med dom tidigare för att få nya keycaps, var öppen med att jag var villig att betala för dom med de behövdes inte.