Permalänk
Skrivet av _niko_:

Blås om burken med en ren installation av Windows. Dvs inte ngn recovery/återställning.

https://support.microsoft.com/sv-se/help/4028192/windows-crea...

Testa och återkom om det inte löser problemet

Det ska jag göra

Permalänk
Medlem

Som många är inne på verkar det vara någonting med hårddisken eller Windows.

Ladda ned HDTune och kör en "Error Scan". Du behöver bara ladda ned HDTune, ej Pro.
Får du röda rutor har du felaktiga sektorer på disken och då kan det vara klokt att skaffa ny disk innan du installerar om Windows.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
Skrivet av InCyBoy:

Som många är inne på verkar det vara någonting med hårddisken eller Windows.

Ladda ned HDTune och kör en "Error Scan". Du behöver bara ladda ned HDTune, ej Pro.
Får du röda rutor har du felaktiga sektorer på disken och då kan det vara klokt att skaffa ny disk innan du installerar om Windows.

Okej, testar det innan jag installerar om då! Tack så mycket!

Permalänk
Skrivet av InCyBoy:

Som många är inne på verkar det vara någonting med hårddisken eller Windows.

Ladda ned HDTune och kör en "Error Scan". Du behöver bara ladda ned HDTune, ej Pro.
Får du röda rutor har du felaktiga sektorer på disken och då kan det vara klokt att skaffa ny disk innan du installerar om Windows.

Hej igen,

Nu har jag gjort det med bara gröna rutor!

Då borde det inte vara något fel på disken?