ASUS GeForce RTX 2070 8GB ROG STRIX GAMING ADVANCED

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2070 8GB ROG STRIX GAMING ADVANCED

Hej!

Passar på att köra en intressekoll på mitt Asus RTX 2070 Strix nu när våra goda overlords bjuder på det. Kortet är för stort för mina framtidsdrömmar om ett riktigt itx-bygge.

Köptes Nytt/oöppnat på Tradera, tror det var importerat därav har jag tyvärr inget kvitto. Kortet lider också av lite coilwhine som dyker upp lite då och då. Inte provat att klocka eller bota det på annat sätt men om det finns tillräckligt med intresse för kortet kan jag givetvis lösa en video osv.

Frågor på det? Hör av er.

Jag funderar inte på något under 3000kr + frakt.

=]

UPDATE:Angående coilwhinet har jag svårt att replikera det. De två gånger som det dök upp för mig brukade vara i Dota 2 meny'n för att köpa/välja skin, och i vissa menyer på Apex Legends. När man i hovrade över vissa animationer osv. Antar att det har med FPS'en att göra. Just ingame har jag väl aldrig tänkt på det direkt. Försöker tvinga fram det nu men får inget med tex 220 FPS i Quake Champions ingame.
UPDATE 2VIDEO Hörde det nog inte med sidopanelen på nu. Men här är ett exempel från Apex Legends menyn. Ingen sidopanel, telefonen 20 cm bort. Vet inte om det bara är classic coilwhine eller nått man kan begränsa genom att kanske låsa FPSen eller byta nätagg, 600w är väl i gränsfall
Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 3000 plus frakt, så får vi se var det tar vägen.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem

Budar 3100kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

3200 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3300 + frakt

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

@qdallan @oskarwernersson @jonneb97 @aggrocult

Har uppdaterat annonsen med lite info om coilwhinet. Fick tex inget nu när jag körde Time Spy, men där är förstås inte FPSen jättehög heller. Om det dyker upp här i dagarna ska jag lösa en video.

@qdallan leder budgivningen. Jag har väl inte riktigt bestämt om det ska säljas och till vilket pris ännu. Måste hitta något själv att ersätta det med

Permalänk

3400kr + frakt

Permalänk
Medlem

3500kr + frakt

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk

3600kr + frakt

Permalänk
Medlem

3700 + frakt

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

@qdallan @oskarwernersson @jonneb97 @aggrocult @triplestar

Avslutar imorgon Onsdag 20:00 så kan jag posta det under torsdagen.

Permalänk
Medlem

3800 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Som någon annan skrev här i marknaden så är detta inte tradera. Därför kör vi en 5 minutare extra när sista budet är lagt, om det nu kommer något mer innan 20:00.

Permalänk
Medlem

är den såld?

Permalänk

Om den inte är såld, så bjuder jag 4000+frakt

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide Air 540 CPU: Intel i7-3930K Moderkort: ASUS Rampage IV Formula RAM: 32GB Corsair Vengeance GPU: Nvidia GeForce GTX Titan x2 SLI SSD 1: Samsung 840 Pro 256GB SSD 2: Intel 330 120GB HDD 1: Seagate Barracuda 1,5TB HDD 2: Seagate Barracuda 2TB PSU: Corsair RM 1000W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vart fan var ni i början av veckan? Den här tyvärr såld. Avvaktat med att ta bort annonsen till affären är avslutad.