SÄLJES: ASUS G-SYNC 34 TUM CURVED

Permalänk
Medlem

SÄLJES: ASUS G-SYNC 34 TUM CURVED

Som rubriken lyder. Använd aug 18 - aug 19, efter det har annat upptagit min tid på mindre skärmar. Väl omhändertagen, förväntar mig ingen jättesumma men jag värderar den till hälften vad jag köpte den för, alltså ca 5500:- eller högstbjudande (köpare betalar frakt, jag bor i Sthlm). Den är precis som denna modell https://www.webhallen.com/se/product/301376-Asus-ROG-Swift-PG... fast G-syncen är på 100 Hz vilket har varit en dröm. Men jag forskar så den måste ut.

Säljer även annat, som t ex ett 1080 Ti Auros Gigabyte GFX m 11 Gb ram, DDR4-minnen, DDR3, nätagg, moderkort, processorer, chassi, racer-stol, rattar, gamer-grejer, fråga på.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare, mannen! Jag kan börja med ett bud.
4000:- + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hej! Vilka processorer och moderkort säljer du? Mvh/

Permalänk
Medlem

Kan vara intresserad av komponenterna beroende på vad det är för modell?

Permalänk
Medlem

Vad kan frakten ligga på skärmen?
Är intresserad men vet inte om det blir för mycket med frakten också.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

@zather: Hej och övriga som svarat och frågat. Jag kommer svara och uppdatera under förmiddagen. Tack för visat intresse.

Permalänk

Detta känns skumt. Modellen du länkar hade release i Maj i år. Du säger att du använt den 2018? Eller är det den tidigare modellen som heter PG348Q?

Visa signatur

Gaming:[Asus Crosshair Extreme X670e]-[AMD R9 7950X3D]-[G.Skill TridentZ 6000Mhz 32GB]-[MSI Suprimx RTX 4090]-[Samsung 980PRO 2TB]-[Lian Li O11]:.
Server:[Asrock Rack X570d4u-2l2t]-[AMD R5 5600X]-[64GB ECC]-[nVidia P2000]-[40TB WD Re + 500GB Curcial MX100]:.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AquaRelliux:

Detta känns skumt. Modellen du länkar hade release i Maj i år. Du säger att du använt den 2018? Eller är det den tidigare modellen som heter PG348Q?

TS pratar om 100HZ så bör vara den äldre modellen!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxizor:

TS pratar om 100HZ så bör vara den äldre modellen!

Japp. Jag tittade på produkten och de två är snarlika, utseendemässigt, stlkmässigt. Men jag var tydlig med att skriva jag använt min från aug 18 då jag köpte den därifrån. Ville bara ha med en visuell referens. Sorry om jag var otydlig där. Men 11 000 var priset då.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ok jag läste slarvigt och tittade mest på länken i så fall.
Står nog över då

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Uppdatering:

3 bud är aktuella för tillfället. 1 bud för skärmen (4000:- plus frakt/hämtning), 1 bud för gfx-kortet (4000:- plus frakt/hämtning), 1 förfrågan på båda två där jag inväntar ett svar.

Övrigt som jag har:

1 st 64 gig ssd

1 st 120 gig ssd

nät agg Corsair RM700x

16 Gb DDR4 3000MHz (4x4Gb Corsair Vengeance)

16 Gb DDR3 2400MHz

Moderkort ASUS ROG STRIX Z370F o H (H saknar IO-bakdelen tyvärr)

Moderkort Asus Sabertooth X87 m Intel 2011 processor

Intel Core I7 3930K

Intel I5 750

Som ny helt komplett och fungerande Macintosh LC fr 1992, Apple Computer Inc. Cupertino, Californa, assembled in Singapore, model number M0350 inkl. mjukvara, disketter 3.5 tum, CD-skivor, skrivare mus, tgntbord mm mm. FCC ID BCGM0350

Också som ny och fullt fungerande AM/FM RADIO GRUNDIG gammal som gatan, 50Hz växelström iaf och kan konkurrera med Hesa Fredrik fast den får plats i knäet.

Singel Vinyl 1982 Michael Jackson Beat it (a-sida), Billie Jean (b-sida) 45 RPM (promotion for radio) Går såklart att spela, om man vet hur.... CD Nirvana Incesticide cc SubPop 1988, cc 1990 Geffen. Nirvana Box Set All published plus 11 non-lp tracks, five live, lyrics to all songs from Nevermind in the liner notes of the *figureoutwhich* single, samt naturligtvis Nevermind. Aldrig spelad svensk version VHS från 1995 världshistoriens första datoranimerade film Toy Story. Svenskt tal. OBS! Barnförbjuden under sju år!

Uppdaterar när jag kommer på mer. Ska kolla upp vad frakt kan kosta för skärmen, har inte glömt bort det.

Permalänk
Avstängd

1 st 120 gig ssd. 100 sek

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk

Om det inte är några pixelfel eller allt för illa black light bleeding på skärmen är jag intresserad och budar 4300 kr och hämtar på plats. Jag är även intresserad av grafikkortet runt 3500-4000 som ett paketpris

Permalänk
Medlem

@Ilskenutter: FK har läst och PM:at dig. Påminner eg mig själv här.

Permalänk
Medlem

@zather: Nemas problemas. Tack för visat intresse och hoppas du hittar det du söker!

Permalänk

Tjabba! Jag kan gärna ta både skärmen och grafikkortet för 9000kr om du är intresserad av detta bud. Detta är dock reserverat för att det inte är för mycket BLB och pixelfel. Bor i stockholm så antingen träffas / hämta fungerar för mig

Permalänk
Medlem

vart i stockholm finns gpun?

Permalänk
Medlem

Tjena! Kan jag plocka upp skärmen imorgon? (hade budet högst upp i tråden)

Mvh
Joakim

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Håll i hatten nu Jocke, det beror väl på vad man värderar 1080Ti till? Med en normalare värdering så tror jag att mitt bud ligger högst. Jag kan också hämta i helgen om det passar

Mvh
Ken

Permalänk
Medlem

Budar 5000 på skärmen. Kan däremot hämta den på söndag.

Permalänk

Vad har du för ratt att sälja ?