Xiaomi Mi Electric Scooter (M365) Pro

Permalänk

Xiaomi Mi Electric Scooter (M365) Pro

Säljer min elsparkcykel som jag köpte i somras då jag började cykla under hösten. Åkte dagligen på den i ca. 2-3 månader och sedan dess har den stått oanvänd. Elsparkcyklen är i gott skick med någon mindre repa här och där och batteriet är piggt. Kvitto finns och garantin gäller fortfarande.

Annonsen avser elsparkcykel med tillhörande laddare och manual. Köp sker IRL och betalning kontant. Startbud på 3000 kr.

https://www.inet.se/produkt/2000226/xiaomi-mi-electric-scoote...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk

tjena. Vilken firmware har du på den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av HElephant:

Säljer min elsparkcykel som jag köpte i somras då jag började cykla under hösten. Åkte dagligen på den i ca. 2-3 månader och sedan dess har den stått oanvänd. Elsparkcyklen är i gott skick med någon mindre repa här och där och batteriet är piggt. Kvitto finns och garantin gäller fortfarande.

Annonsen avser elsparkcykel med tillhörande laddare och manual. Köp sker IRL och betalning kontant. Startbud på 3000 kr.

https://www.inet.se/produkt/2000226/xiaomi-mi-electric-scoote...

Läs hela annonsen här

Totalt omöjligt att skicka den?

Permalänk
Skrivet av Chrissoid:

tjena. Vilken firmware har du på den?

Skickades från m.sweclockers.com

Hmm, vet faktiskt inte, men det lär ju vara en gammal. Jag har aldrig någonsin uppdaterat firmware:n på den, och jag köpte den så fort Inet fick in den.

Skrivet av aakerlind:

Totalt omöjligt att skicka den?

Nästintill omöjligt ja...

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk

Ah, trist. Hör av dig om du ångrar dig

Permalänk

Släpper du den för 2500?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Chrissoid: Nej, tyvärr. 3000 eller högre är vad som gäller.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║