Permalänk
Medlem

Gammal CD-läsare

CD-läsare med IDE-anslutning köpes. Gärna så gammal som möjligt. Helst 90-tal. Även annan hårdvara från den tiden är intressant.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjena,jag har massor med gammal gpun, cd -läsare och etc. Skicka listan genom pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag ska ha ett par CD-läsare/brännare för IDE. Bor i Linghem och jobbar i Mjärdevi så hämtning/lämning kan ske i Linköping med omnejd.

Har även en drös med annan hårdvara från mitten av 90-talet fram till början av 2000-talet jag vill bli av med, mest i form av lösa komponenter. Exempel tagna töst från huvudet (med reservation för fel):

  • Slot 1 Intel Pentium 2 350MHz med moderkort från Albatron (ACP 4x, 3 PCI, 3 ISA)

  • Komplett kompakt Fujitsu-dator med Socket 370-moderkort (mATX med 4 PCI) med integrerad GPU, Intel Celeron 467 MHz, CD-läsare, diskettenhet och nätagg.

  • 2x AMD Thunderbirds (Duron 1100MHz + Athlon 850MHz) med tillhörande moderkort (MSI + Abit)

  • Gamla RAM-minnen (SD + DDR1)

  • Moderkort + Athlon 64 3000+

  • Moderkort + P4 2.5Ghz

Sen lite blandade instickskort. Löst taget ur huvudet så reserverar mig för att det kan finnas fel i detaljerna. Osäker på skicket på grejerna men det mesta fungerade senast det användes. Det enda jag vet med säkerhet är att MSI-moderkortet för en Thunderbird har problem med integrerat nätverk och/eller USB.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Avstängd

Har lite IDE prylar ligande.
Finns i Linghem.

1 st NEC CD/DVD-RW
1 st IBM Deskstar 185 Gb
1 sr Maxtor 300 Gb

300 kr för rubbet