GTX 1060 6gb (säljes/bytes) mot bättre GPU + mellanskillnad

Permalänk
Medlem

GTX 1060 6gb (säljes/bytes) mot bättre GPU + mellanskillnad

Hejsan!

Har ett Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 6gb som jag vill byta mot ett starkare grafikkort plus mellanskillnad. Grafikkort av intresse är GTX 1070ti/1080/2060/2070, mellanskillnaden varierar givetvis mellan dessa grafikkort, men min sweet spot ligger på mellan 1500-2000kr. Kan eventuellt trycka ut lite extra ifall jag anser att erbjudandet är bra.

Angående skick och så på mitt GTX 1060, så är det i fint skick, inga missljud (som coilwhine etc) och kvitto finns.

Det jag förväntar mig av ditt kort är bara att det är 100% funktionellt och inte låter allt för mycket. Jag är alltså okej med coilwhine, sitter ändå med ett par hörlurar liksom. Men då förväntar jag mig också ett par hundringar lägre pris än genomsnittet för det grafikkortet.

Bytet kan ske på distans, men då förväntar jag mig bildbevis. Dessutom står vi själva för frakten i så fall.

Jag har genomfört ett flertal affärer här på Sweclockers genom åren, är seriös och snabb när det kommer till kommunikation. Dessutom erhåller jag mig rätten att tacka nej till erbjudanden osv.

Mvh Simon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inte säkert jag vill, men vad hade du gett i mellanskillnad på ett Gigabyte Rtx 2070 Gaming OC? drygt 3 månader gammalt, kvitto från Netonnet finns.

Visa signatur

Asus z170 PRO GAMING - Intel Core i7 6700k - Corsair Vengeance CL16 DDR4 3333MHz 16 GB - Be Quiet! Shadow Rock 2 - Asus GTX 1080 ROG Strix DC3 Gaming - Samsung 960 EVO 500GB - EVGA Supernova G2 650W

Asus ROG Strix G731GT 17,3"

Permalänk
Medlem
Skrivet av jhmk:

Inte säkert jag vill, men vad hade du gett i mellanskillnad på ett Gigabyte Rtx 2070 Gaming OC? drygt 3 månader gammalt, kvitto från Netonnet finns.

2500kr är max vad jag kan erbjuda i mellanskillnad, är ganska lågt jag vet.

Mvh Simon

Permalänk

@simpa975: är väl en fullt rimlig melllanskillnad med tanke på att 2060 super som presterar likvärdigt med 2070 finns att köpa med vettig kylare för 4500kr
https://www.komplett.se/product/1139025/datorutrustning/dator...