Permalänk

Lg oled c9

Hejsan allesammans! Beställde en LG oled 55 tum c9 från komplett men märkte snabbt att det finns en skada på det nedre högra hörnet.
Har nu fått en ny tv och denna skulle jag kassera.

Liten del utav skärmen är spräckt och ramen har åkt på en rejäl smäll.
Så tvn startar i några sekunder för att sedan stänga av sig själv.

Så tänkte kolla intresset för tvn då jag inte har någon möjlighet för tillfället att ta tvn till tippen och den står ivägen lite grann, men i värsta fall får den stå i förrådet. Men det kanske är någon som har bättre användning för den tänkte jag.

Allt ingår förutom lådan, så magic remote, manualer etc.
Allt som ingick vid köp,
Kanske någon som kan använda tvn för reserv delar?

Alla bud mottages med det ända kravet att hela tvn hämtas här hos mig i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tack för att du erbjuder det istället för att kasta ut det. Delarna kanske kan vara till nytta för min c9 någon dag. Jag erbjuder den angivna pris med upphämtning today.

Permalänk
Skrivet av Super Älg:

Tack för att du erbjuder det istället för att kasta ut det. Delarna kanske kan vara till nytta för min c9 någon dag. Jag erbjuder den angivna pris med upphämtning today.

Noterat, är inte hemma under helgen så det får bli nästa vecka då om inga fler intresserade kontaktar mig.

Permalänk
Skrivet av CtrlAltTheSwed:

Noterat, är inte hemma under helgen så det får bli nästa vecka då om inga fler intresserade kontaktar mig.

Jag kunde plocka upp under veckan i så fall.

Permalänk
Medlem

Visst är det den silvriga Magic Remote? Tycker den är sjukt mycket snyggare än den svarta jag har till min så kan erbjuda 150:- inkl frakt för den.

Edit: Är det den fjärrkontrollen som bilden i inlägget nedan visar är jag inte intresserad, inte alls i min smak.

Permalänk
Medlem

Bjuder 300:- plus frakt om det är den silverfärgade Magic Remote fjärrkontrollen enligt bilden:

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Skrivet av sp1k3n:

Bjuder 300:- plus frakt om det är den silverfärgade Magic Remote fjärrkontrollen enligt bilden:https://i.ebayimg.com/images/g/IQwAAOSw5Btc4pjR/s-l400.jpg

Det är tyvärr inte den, utan den nyare modellen.

Permalänk
Skrivet av chrippe7:

Visst är det den silvriga Magic Remote? Tycker den är sjukt mycket snyggare än den svarta jag har till min så kan erbjuda 150:- inkl frakt för den.

Edit: Är det den fjärrkontrollen som bilden i inlägget nedan visar är jag inte intresserad, inte alls i min smak.

Det är den nyare svarta stora Magic Remoten 😒

Permalänk
Medlem

@CtrlAltTheSwed:

Vad synd! Den svarta har jag redan.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

Om folk bara vill ha fjärren och inte ta hand om resten av TVn från dig kan jag annars tipsa om att täcka för skadan lite och ställa den utanför grinden. Jag har fått X saker stulna utanför porten i Frölunda och oftast inom 5min eller så.

Permalänk
Skrivet av lord_moggo:

Om folk bara vill ha fjärren och inte ta hand om resten av TVn från dig kan jag annars tipsa om att täcka för skadan lite och ställa den utanför grinden. Jag har fått X saker stulna utanför porten i Frölunda och oftast inom 5min eller så.

Hahaha 😂 det var precis detta jag skämtade om med mina syskon. Men det kanske inte är en dum idé.