Samsung C49RG90 49" 5120x1440 120hz

Permalänk
Medlem

Samsung C49RG90 49" 5120x1440 120hz

Hej!

Vill nu sälja min megaskärm då jag använder den alldeles för lite. Bättre att den nyttjas av någon som faktiskt använder den
Perfekt för både gaming och arbete.

QLED
49" 5120x1440 super ultrawide (32:9)
120 hz

Skärmen är i nyskick.
Inga skador/repor.
Inga döda pixlar vad jag kan se.
Originalkartong + alla tillbehör ingår.

Köptes på Inet i februari.

Tänker mig 9500 kr för den
Hämtas i Skövde

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hade ju varit gött å föreslå byte mot min x34a från Acer men misstänker att mellanskillnaden du isf vill ha är aningen för stor för mig nu, eller?

Permalänk
Medlem

@Celphish: Ja tyvärr.. jag tänker mig något billigare som ersättare. Din skärm ligger ju i ungefär samma prisklass som min. Om du inte är sugen på att lägga runt 7000 i mellanskillnad? 😂

Permalänk
Medlem

@Villor: om du nu tycker att hans skärm är i samma prisklass som din, och du bjuder i princip 2500 för hans, så slår jag till och bjuder 3000 för din!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Villor:

@Celphish: Ja tyvärr.. jag tänker mig något billigare som ersättare. Din skärm ligger ju i ungefär samma prisklass som min. Om du inte är sugen på att lägga runt 7000 i mellanskillnad? 😂

Hehe, nä, inte riktigt, som föregående talare, min är värd mer än så.

Den brukar gå för 4-5k begagnat.

Jag är fortfarande öppen för ev komma överens om något byte, hojta till om du ändrar dig eller så

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Hehe, nä, inte riktigt, som föregående talare, min är värd mer än så.

Den brukar gå för 4-5k begagnat.

Jag är fortfarande öppen för ev komma överens om något byte, hojta till om du ändrar dig eller så

hm, om hans går för ca 4k och du vill ha 7000 emellan , ursäkta min dåliga matte,men gick du plötsligt ifrån att begära 9500 till 11000. Nja jag vet inte, din matte verkar vara lika dålig som min, jag drar tillbaka mitt bud på 3k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Hehe, nä, inte riktigt, som föregående talare, min är värd mer än så.

Den brukar gå för 4-5k begagnat.

Jag är fortfarande öppen för ev komma överens om något byte, hojta till om du ändrar dig eller så

Jag ska fundera lite på saken

Permalänk
Medlem
Skrivet av nagard:

hm, om hans går för ca 4k och du vill ha 7000 emellan , ursäkta min dåliga matte,men gick du plötsligt ifrån att begära 9500 till 11000. Nja jag vet inte, din matte verkar vara lika dålig som min, jag drar tillbaka mitt bud på 3k

Nej, självklart förväntar jag mig inte att han ska lägga 7000 kr emellan. Eftersom jag trodde att de var värda ungefär lika mycket så tänkte jag att det inte var någon idé med ett byte då jag vill byta ner mig till något som ligger runt 2000 (därav 7000kr). Jag förväntade mig dock inte att det var något han skulle gå med på, därav "laughing emoji"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Hehe, nä, inte riktigt, som föregående talare, min är värd mer än så.

Den brukar gå för 4-5k begagnat.

Jag är fortfarande öppen för ev komma överens om något byte, hojta till om du ändrar dig eller så

Kanske inte vore så dumt ändå...
Är din skärm i bra skick? Originalkartong, garanti?
Hur mycket kan du tänka dig att lägga emellan? 4500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Villor:

Kanske inte vore så dumt ändå...
Är din skärm i bra skick? Originalkartong, garanti?
Hur mycket kan du tänka dig att lägga emellan? 4500?

Nja, det är för mycket för mig.
Min är värd ca 4500 begagnad (det är iaf vad de brukar gå för här), en sådan som din såldes precis här på marknaden för 5000, sen är din kanske lite nyare men den är inte värd 9k för mig tyvärr.

Det är rätt svårt att få sålt skärmar, iaf enligt min erfarenhet.
Folk brukar inte vilja betala mer än max strax över hälften av nypriset på skärmar som ligger på 10-12k vad jag märkt.

Permalänk
Medlem

Skärmen är nu såld